Processpecialist IT Servicedesk | Amsterdam

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amsterdam
Aanvraagnummer:
A2021-1123
Startdatum:
10-03-2021
Verwachte einddatum:
10-09-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
22-02-2021 08:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233

Functieomschrijving

Wij zijn voor Waternet op zoek naar een Processpecialist IT Servicedesk op basis van 36 uur per week. 

Beschrijving probleem:
Binnen IT Supportdesk worden 2e en 3e lijns vragen van interne klanten (collega’s) opgelost, dit loopt uiteen van vragen over de laptop tot software en connectivity vragen. Er is direct contact met de Service Desk (1e lijn support) en de specialisten binnen hun vakgebied. En veelvuldig contact met de klanten om het probleem (samen) op te lossen en/of de status van de voortgang te delen.

Beschrijving behoefte:
Jouw kerntaak als Processpecialist IT Servicedesk is om de processen binnen de IT Supportdesk zodanig in te richten dat de werkzaamheden efficiënt en effectief kunnen worden uitgevoerd en de afdelingen hierin mee te nemen. Binnen de juiste doorlooptijd, in een keer opgelost (First Time Right) en met een hoge klanttevredenheid.

Om dit te realiseren is er nauw contact met de Service Desk en de Experts. Dienen er bruggen gebouwd te worden om de handen op elkaar te krijgen voor de juiste procedures die in lijn staan met een hoge klanttevredenheid.

Binnen IT Supportdesk wordt er gewerkt met TopDesk, dit is een kennissysteem die het mogelijk maakt om kennis te delen via zgn. kennisitems. Deze kennis items worden gebruikt voor de Self- Service systematic maar ook voor de behandelaars die de klant (persoonlijk) ondersteunen. Het is dan ook essentieel dat dit goed wordt ingericht met als doel kennis te delen en de efficiency en effectiviteit te vergroten.

Opdracht:
Binnen IT Supportdesk dienen de processen en de kennissysteem opgebouwd en geoptimaliseerd te worden. Hier ga jij als Processpecialist IT Servicedesk mee aan te slag. De resultaten die wij hiervoor willen bereiken zijn:

  • – > 80% via de Selfservicedesk;
  • – > 8+ klantentevredenheid;
  • – > 80% First Time Right;
  • – Rapportage 100% betrouwbaar.

Beschrijving afdeling:
Solution Digital Workplace is verantwoordelijk voor het leveren van de digitale werkplek aan alle (circa 2000) medewerkers van Waternet. Hieronder valt ook de mobiele en vaste telefonie. De Solution bestaat uit 3 teams namelijk: Customer Service, Support en Desktop.

Het team Customer Service is er om vragen van collega’s te kunnen behandelen in de tweede lijn en werk nauw samen met team support en desktop. Het team Customer Support is o.a. verantwoordelijk voor alle decentrale hardware binnen Waternet. Daarnaast leveren zij ook de dienstverlening rondom mobiele telefonie. Het team Customer desktop is verantwoordelijk voor de applicaties, VDI en de software.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 4 jaar ervaring in procesmanagement binnen IT, ligt toe welke resultaten je hebt neergezet en hoe je dat bereikt heb in de motivatie;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met Agile/Scrum;
  • Competenties: – Service- en klantgerichte instelling; – Communiceert helder; – Goed in analyseren, organiseren en gestructureerd werken; – Kan goed anticiperen en urgentie en impact bepalen; – Ervaring in het oplossen van complexe vragen; – Groot doorzettingsvermogen; – Een spin in het web Deze competenties worden getest in een gesprek.

Wensen:

  • HBO-verandermanagement;
  • Je hebt ervaring als processpecialist, verandermanager of vergelijkbaar met het optimaliseren van de 1e en 2e lijns IT Servicedesk. Geef aan hoeveel jaar ervaring;
  • Ervaring met kennissystemen met name Topdesk. Geef aan hoeveel jaar ervaring;
  • Agile of Lean gecertificeerd;
  • Ervaring met ITIL. Geef aan hoeveel jaar ervaring.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op 1 maart 2021. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-02-11 12:10:24

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden