Programmamanager Best in Class | Rotterdam

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Rotterdam
Aanvraagnummer:
2793
Startdatum:
20-12-2018
Verwachte einddatum:
31-12-2019 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
13-12-2018 09:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functie omschrijving

Quest4 is voor de Kamer van Koophandel op zoek naar een Projectmanager Best in Class. 

Kamer van Koophandel:
Ondernemen is kansen benutten, risico’s nemen, klanten vinden en behouden. De Kamer van Koophandel geeft ondernemers zinvolle informatie die het leven makkelijker maakt. Met toegang tot het Handelsregister en onze data, kennis en netwerken.

Wij bieden als moderne publieke dienstverlener actuele en onafhankelijke informatie voor alle fasen van ondernemerschap. Of het nu gaat om het starten van een bedrijf, veilig zakendoen, innoveren, internationaal ondernemen of financiering.

Omschrijving opdracht:
De Kamer van Koophandel zoekt een programmamanager voor het zetten van de volgende stappen in de omnichannel bediening van Ondernemend Nederland. De programmamanager is verantwoordelijk voor de (door)ontwikkeling, uitwerking en implementatie van onderdelen van de visie “Omnichannel Klantfocus – Best in Class”. In de visie wordt beoogd om te komen tot één gezicht voor de voorkant van de organisatie, zodat klantwaardering en klantbereik worden verhoogd door te werken met betrokken en capabele medewerkers via de juiste en deels vernieuwende kanalen op een financieel robuuste wijze.
 
Je leidt hiervoor het Omnichannel Klantfocus – Best in Class programma (BICO). De belangrijkste onderdelen van dit programma richting zich op cultuur, leiderschap en verandermanagement; kanaalsturing; nieuwe kanalen (oa chatbot) en doorontwikkeling digitale kanalen. Je zet deelprojecten op om resultaten te boeken in de uitwerking van de visie. Je analyseert kansen en uitdagingen en koppelt je analyses aan voorstellen om de uitwerking van de visie te realiseren. Je zet je expertise op het gebied van agile- en multidisciplinair werken, strategische personeelsplanning en dynamische inzetbaarheid in voor je adviezen. Vanuit je programma verantwoordelijkheid participeer je in relevante KvK brede management overleggen en bewaak je de planning & voortgang van de projectdoelen.

De KvK zoekt een zeer ervaren programmamanager en consultant op het gebied van:
– Omnichannel en kanaalsturing
– Digitale kanalen
– Customer Experience
– Verandermanagement
 
Je hebt bewezen ervaring en wezenlijke resultaten geboekt in programma en verander management. Je spreekt zowel de taal van de klant, de business als interne belanghebbenden en eventuele externe stakeholders en weet deze actief te bewegen in actieve participatie.
 
De programma manager combineert strategische en operationele ervaring op het terrein van verander-, en lean management van klantcontact omgevingen gecombineerd met stakeholdermanagement in een matrix organisatie. De programma manager heeft ruime ervaring met het samenwerken en ondersteunen van senior managers en voorzitters en leden van Raden van Bestuur (of vergelijkbaar), en heeft ervaring opgedaan met project management bij een publieke organisatie.

Functie eisen

  • Je hebt een WO afgerond (KO);
  • Je hebt een opleiding op het gebied van bedrijfskunde en/of leanmanagement afgerond (KO);
  • Je hebt aantoonbare kennis van Omnichannel en kanaalsturing binnen klant contact centers (KO);
  • Je hebt kennis van het optimaliseren van  van customers experience binnen call center / klant contact center (KO);
  • Je hebt kennis van lean verander management (KO);
  • Je hebt meer dan 1 jaar strategische omnichannel Klant Contact projecten geleid (KO);
  • Je hebt meer dan 5 jaar ervaring met digitale kanaal sturing (KO);
  • Je hebt meer dan 3 jaar ervaring met lijn contactcentermanagement (KO);
  • Je hebt meer dan 1 jaar ervaring heeft de kandidaat met  het neerzetten van structurele verbetering van NPS;
  • Je hebt meer dan 1 jaar ervaring met het realiseren van >1 miljoen beparingen op Omnichannel programma’s;
  • Je hebt ervaring met risk management;
  • Je hebt uitgebreid en relevant netwerk.

Competenties:

  • Analytisch vermogen;
  • Omgevingsbewustzijn;
  • Organisatiesensitiviteit;
  • Resultaatgericht;
  • Visie.

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands
  • In word
  • Maximaal 5 pagina’s.

In de week van 15 tot 20 december aanstaande vinden de intakegesprekken plaats. 

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-12-05 14:01:12



Status : Gesloten

Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
NeeJa
Maximale uploadgrootte: 5MB

Conform de AVG-wetgeving verwijzen wij naar ons privacy statement.

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht