Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Project Assistent | Rotterdam

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Rotterdam
Aanvraagnummer:
A2019-0356
Startdatum:
01-04-2019
Verwachte einddatum:
30-09-2019 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32-36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
19 Mar 2019 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Quest4 is voor het Havenbedrijf op zoek naar een Medior Project Assistent. Project duur minimaal een half jaar, met hoge waarschijnlijkheid verlenging tot maximaal 2 jaar.

Het Havenbedrijf Rotterdam actief voor heel de haven. Havenbedrijf Rotterdam werkt aan het versterken van de concurrentiepositie van de Rotterdamse haven. De haven van vandaag én morgen. Alle (inter)nationale ondernemingen die hier actief zijn, hebben het allergrootste belang bij een bereikbare en duurzame ‘Port of Rotterdam’, die kan blijven groeien. Het Havenbedrijf biedt klanten daarom alles wat nodig is voor de vlotte en veilige doorvoer en bewerking van grondstoffen en goederen. Ook heeft het oog voor de werk- en leefomgeving in de haven én investeert het doorlopend in bestaand en nieuw havengebied, zoals Maasvlakte 2.

Je gaat werken voor het project Porthos en wordt onderdeel van van het Project Management Office (6 FTE). Je rapporteert hiërarchisch aan de manager PMO.

Opdracht beschrijving/belangrijkste werkzaamheden:
Het leveren van administratieve en secretariële ondersteuning aan projecten, zodanig dat projecten en primaire c.q. operationele processen accuraat, tijdig, effectief en efficiënt kunnen worden uitgevoerd. Daarbij ben je verantwoordelijk voor Document controle en een accurate Sharepoint Omgeving.

Functie eisen

Harde eisen:

  • Je bent beschikbaar op maandag 25 maart in de middag op onze locatie in Rotterdam voor een intake gesprek;
  • Je bent geen ZZP’er maar in loondienst of je komt in loondienst bij Quest4 voor de duur van het project;
  • MBO+/ HBO werk- en denkniveau, aangevuld met een secretariële opleiding;
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je heb ervaring met projectmatig werken en projectbeheersing;
  • Je hebt ervaring met secretariële taken zoals het plannen van afspraken, het organiseren van vergaderingen en het notuleren Je ervaring met financiële werkzaamheden waarbij kennis van SAP een pre is;
  • Je hebt ervaring met Document Control, waarbij kennis van Sharepoint 365 een pre is;
  • Je hebt kennis van Prince2 en/of IPMA of vergelijkbare projectkennis is een pré

Competenties:

  • Klantgericht;
  • Communicatief vaardig;
  • Accuraat;
  • Kwaliteitsgericht;
  • Zelfstandig;
  • Pro-actief;
  • Open en Transparant;
  • Resultaat- en oplossingsgericht;
  • Flexibel;
  • Teamspeler en heb je een professionele instelling.

Aanvullende informatie

Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-03-14 11:00:50



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Status : Gesloten

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht