Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Projectleider Aanbesteding Postdiensten | Utrecht

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Utrecht
Aanvraagnummer:
2825
Startdatum:
04-01-2019
Verwachte einddatum:
01-07-2019
Aantal uur per week:
16
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
27-12-2018 09:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functie omschrijving

Quest4 is voor de Gemeente Utrecht op zoek naar een Projectleider Aanbesteding Postdiensten voor 16 uur gemiddeld per week. 

Opdracht:
Medio 2019 lopen de contracten af met de huidige leveranciers. De gemeente Utrecht zoekt daarom een inhoud deskundig Projectleider Aanbesteding Postdiensten voor de fysieke poststroom.

Je taken zijn:

  • Projectleider voor de aanbesteding en ‘meewerkend voorman’ in het verwervingsteam;
  • Het opstellen van een (globale) beschrijving van de huidige situatie binnen gemeente Utrecht t.a.v. de postdiensten en de mogelijkheden in de markt, ten behoeve van de finale besluitvorming t.a.v. de aanbesteding;
  • Het maken van een planning voor het gehele aanbestedingsproject en focus op de opvolging hiervan; 
  • Bijeenkomsten plannen, voorzitten en het verwervingsteam informeren;
  • Sturen en bewaken van en rapporteren van de voortgang van het aanbestedingsproject aan de opdrachtgever;
  • Het rapporten van de benutting van eigen budget; 
  • Het leveren van een inhoudelijke bijdrage aan het opstellen van de selectiecriteria (geschiktheidseisen, eisen en wensen);
  • Het zorg dragen voor de beantwoording van vragen van inschrijvers door het verwervingsteam;
  • Het mee beoordelen van de binnengekomen inschrijvingen i.s.m. het verwervingsteam.

Functie eisen

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau (KO);
  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare rol als projectleider binnen een grotere gemeentelijke-, een overheids-, en/of grotere non-profit organisatie (KO);
  • Je bent recentelijk projectleider geweest bij aanbestedingen (KO);
  • Inhoudelijke en relevante kennis heeft van de fysieke Postmarkt;
  • Bekend is met de belangrijkste spelers binnen de markt;
  • Bij voorkeur ervaring heeft met het doen van aanbestedingen in de postmarkt.

Goed om te weten: Vanwege de aard van dit project is de werkbelasting wisselend tijdens het gehele project.

Aanvullende informatie

Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 3 pagina’s.

 De gemeente Utrecht wenst graag twee relevante referenties te ontvangen van de kandidaat, die zijn gaan na bellen. 

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-12-10 12:09:25



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Status : Gesloten

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht