Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Projectleider BCO bij de gemeente Rotterdam | Rotterdam

Standplaats:

Rotterdam
Aanvraagnummer:
1839
Startdatum:
12-03-2018
Verwachte einddatum:
17-09-2018
Aantal uur per week:
32
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
22-02-2018 12:00
Contactpersoon Quest4:
Sebastiaan Zonneveld
Telefoonnummer:
06 – 25 05 44 78

Functie omschrijving

Je zult meerdere projecten tegelijkertijd leiden ten behoeve van projecten die bijdragen aan het op orde blijven/verbeteren van de ict dienstverlening van de gemeente Rotterdam. 

In ieder geval:
Aanbesteding van Audio Visuele middelen
Pilot bijzonder onderzoek

Werkzaamheden:

  • Verantwoordelijk voor het opstellen van het programma/projectplan in overeenstemming met de opdracht van de opdrachtgever;
  • Verantwoordelijk voor de vastgestelde business case;
  • Verantwoordelijk voor alle eindresultaten zoals beschreven in het Project Initiatie Document;
  • Adviseert opdrachtgever;
  • Draagt zorg voor de bemensing van het programma/projectteam, rekening houdend met de benodigde kennis en competenties;
  • Treedt als voorzitter van de programma/project besprekingen;
  • Bewaakt en stuurt op samenhang (werking tussen verschillende deelprojecten);
  • Stuurt niet alleen binnen het projectteam, maar ook daarbuiten door actieve beïnvloeding van de actoren in de omgeving van het project;
  • Intervenieert bij escalaties en brengt partijen weer op één lijn;
  • Onderhoudt contacten met opdrachtgevers en leveranciers;
  • Houdt een adequaat netwerk bij.
  • Projecten met overwegend multidisciplinair karakter;
  • Vaktechnisch van een eenvoudige tot gemiddelde moeilijkheidsgraad;
  • Projecten met een looptijd van middellang tot lang;
  • Projecten op het snijvlak van beleid/business en ict;
  • Sturen op veranderingsprocessen;
  • In staat resultaat te realiseren dat bijdraagt aan verbetering dienstverlening Rotterdam;
  • Contacten omvatten alle voorkomende vakgebieden (generalistisch perspectief) en zijn gericht op het komen tot overeenstemming over mogelijke (nieuwe( oplossingen en op het maken van bindende afspraken;
  • Contacten met bestaande of nieuwe opdrachtgevers, (afdelings)management en directie.

Functie eisen

Eisen: 

  • Gebruik van Basisregistraties;
  • IPMA, Prince 2, 5 jaar ervaring;
  • Projecten geleid in organisaties > 1000 medewerkers;
  • Opleidingsniveau, HBO werk en denkniveau.

Ervaring: 

  • Minimaal 5 jaar ervaring binnen het vakgebied IT op gebied van projectleiding en procesinrichting.

Aanvullende opleiding / functie-eisen: 

Aanvullende cursussen en opleidingen zoals: 

  • MSP Practisioner;
  • IPMA level D/C;
  • Prince2 Practisioner.

Gewenste ervaring/kennis: 

  • Lean;
  • Citrixomgeving.

Aanvullende informatie

Opmaak cv

  • In het Nederlands
  • In word
  • Maximaal 5 pagina’s

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Sebastiaan Zonneveld bereikbaar op het nummer: 06 – 25 05 44 78. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-02-19 14:48:31



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Status : Gesloten

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht