Projectleider BCO bij de gemeente Rotterdam | Rotterdam

Standplaats:

Rotterdam
Aanvraagnummer:
1839
Startdatum:
12-03-2018
Verwachte einddatum:
17-09-2018
Aantal uur per week:
32
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
22-02-2018 12:00
Contactpersoon Quest4:
Sebastiaan Zonneveld
Telefoonnummer:
06 – 25 05 44 78

Functie omschrijving

Je zult meerdere projecten tegelijkertijd leiden ten behoeve van projecten die bijdragen aan het op orde blijven/verbeteren van de ict dienstverlening van de gemeente Rotterdam. 

In ieder geval:
Aanbesteding van Audio Visuele middelen
Pilot bijzonder onderzoek

Werkzaamheden:

  • Verantwoordelijk voor het opstellen van het programma/projectplan in overeenstemming met de opdracht van de opdrachtgever;
  • Verantwoordelijk voor de vastgestelde business case;
  • Verantwoordelijk voor alle eindresultaten zoals beschreven in het Project Initiatie Document;
  • Adviseert opdrachtgever;
  • Draagt zorg voor de bemensing van het programma/projectteam, rekening houdend met de benodigde kennis en competenties;
  • Treedt als voorzitter van de programma/project besprekingen;
  • Bewaakt en stuurt op samenhang (werking tussen verschillende deelprojecten);
  • Stuurt niet alleen binnen het projectteam, maar ook daarbuiten door actieve beïnvloeding van de actoren in de omgeving van het project;
  • Intervenieert bij escalaties en brengt partijen weer op één lijn;
  • Onderhoudt contacten met opdrachtgevers en leveranciers;
  • Houdt een adequaat netwerk bij.
  • Projecten met overwegend multidisciplinair karakter;
  • Vaktechnisch van een eenvoudige tot gemiddelde moeilijkheidsgraad;
  • Projecten met een looptijd van middellang tot lang;
  • Projecten op het snijvlak van beleid/business en ict;
  • Sturen op veranderingsprocessen;
  • In staat resultaat te realiseren dat bijdraagt aan verbetering dienstverlening Rotterdam;
  • Contacten omvatten alle voorkomende vakgebieden (generalistisch perspectief) en zijn gericht op het komen tot overeenstemming over mogelijke (nieuwe( oplossingen en op het maken van bindende afspraken;
  • Contacten met bestaande of nieuwe opdrachtgevers, (afdelings)management en directie.

Functie eisen

Eisen: 

  • Gebruik van Basisregistraties;
  • IPMA, Prince 2, 5 jaar ervaring;
  • Projecten geleid in organisaties > 1000 medewerkers;
  • Opleidingsniveau, HBO werk en denkniveau.

Ervaring: 

  • Minimaal 5 jaar ervaring binnen het vakgebied IT op gebied van projectleiding en procesinrichting.

Aanvullende opleiding / functie-eisen: 

Aanvullende cursussen en opleidingen zoals: 

  • MSP Practisioner;
  • IPMA level D/C;
  • Prince2 Practisioner.

Gewenste ervaring/kennis: 

  • Lean;
  • Citrixomgeving.

Aanvullende informatie

Opmaak cv

  • In het Nederlands
  • In word
  • Maximaal 5 pagina’s

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Sebastiaan Zonneveld bereikbaar op het nummer: 06 – 25 05 44 78. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-02-19 14:48:31

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden