Projectleider ICT | Amstelveen

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amstelveen
Aanvraagnummer:
A2020-0303
Startdatum:
15-06-2020
Verwachte einddatum:
31-12-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
5 Jun 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Gemeente Amstelveen op zoek naar een Projectleider ICT op basis van 36 uur per week. 

De projectleider stuurt ICT projecten aan. Als projectleider ben je resultaat gericht, communicatief en rapporteer je over voortgang en behaalde resultaten. Daarbij ben je verantwoordelijk voor het inrichten van de projectorganisatie, het opstellen van plannen en het bewaken van scope, tijd, geld en kwaliteit. Je blijft het proces managen en laat je niet verleiden tot technisch inhoudelijke discussies. Bij het komen tot afgesproken projectresultaten rapporteer en reageer je accuraat op risico’s en zorg je voor een gedegen overdracht aan de beheerorganisatie. Je werkt conform onze projectmethodiek en bent in staat om meerdere (deel) projecten gelijktijdig aan te sturen. Je weet als geen ander verwachtingen te managen naar alle betrokken stakeholders (op verschillende niveau’s) en naar de opdrachtgever. Je draagt zorg voor een optimale omgeving voor samenwerking tussen jouw ICT collega’s, de vakafdelingen en andere (externe) partijen. Je vindt het leuk om kennis te delen en je bent leergierig, collegiaal en communicatief ingesteld. Je hebt overtuigingskracht en weet een team te motiveren en vervult daarin een voortrekkersrol.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Minimaal een afgeronde HBO (Bachelor) opleiding op het snijvlak van business en ICT zoals bijvoorbeeld Technische Bedrijfskunde met een I-component of (Bedrijfskundige) Informatica;
  • Minimaal 5 jaar ervaring als ICT Projectleider, opgedaan in de afgelopen 10 jaar bij een 100 000+ gemeente of andere grotere overheidsinstanties instanties (minimaal 500+ medewerkers).

Wensen:

  • Aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring als projectleider ICT bij een of meer publieke instanties in de afgelopen 10 jaar, waarbij de business opdrachtgever is geweest voor de projecten en waar uit blijkt dat je beschikt over de vaardigheid om goede relaties te onderhouden met diverse stakeholders en relaties op diverse niveaus (operationeel, tactisch en strategisch) (benoem dit per werkgever);
  • Minimaal 3 jaar actuele ICT-kennis en ervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar op het gebied van aanschaf, implementatie en upgrade van systemen die vaak worden toegepast binnen overheidsinstanties;
  • Je bent uiterlijk per 15 juni beschikbaar.

Competenties:

  • Resultaatgericht;
  • Klantgericht;
  • Betrouwbaar;
  • Communicatief vaardig;
  • Initiatiefrijk;
  • Leergierig;
  • Samenwerken;
  • Oordeelsvorming;
  • Analytisch vermogen;
  • Overtuigingskracht.

    Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

32 uur per week is bespreekbaar. 

De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd op donderdag 11 juni 2020 tussen 10:00 en 12:00 of tussen 13:00 en 15:00. De gesprekken worden via MS-teams gevoerd.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-06-02 06:48:08



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden