Projectleider IT Customer Service | Amsterdam

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amsterdam
Aanvraagnummer:
A2021-1041
Startdatum:
01-04-2021
Verwachte einddatum:
01-10-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
22-01-2021 08:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233

Functieomschrijving

Wij zijn voor Waternet op zoek naar een Projectleider IT Customer Service op basis van 36 uur per week.

Voor het team Customer Service bij de solution Digital Workplace (DWP) zijn wij op zoek naar een projectleider IT.

Als IT projectleider ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van de taken van Customer service in totaal. Je werkt samen met de Productowner en de Scrummaster om het team optimaal te laten functioneren. Je bent aanspreekpunt voor in- en externe relaties opdrachtgevers en opdrachtnemers en je neemt eventuele klachten in behandeling Als projectleider heb je een aantal taken waarvoor jij verantwoordelijk bent om te zorgen dat dit tot een goed resultaat leidt. 

  • Coördineren van Proof of Concept voor Cloud VDI op basis van Azure;
  • Inrichten van platform tbv. Applicatie distributie;
  • Samenwerken met de Solution Architect en Product Manager en Product Owner van DWP om zo de nieuwe digitale werkplek te realiseren;
  • Werkprocessen inzichtelijk maken ook met andere teams ivm onderlinge afstemming (o.a. beheer laptops etc) mede tbv inrichten digitale werkplek;
  • Meewerken aan het project Kennisoverdacht van de IT supportdesk;
  • Coördinatie bij crises werkzaamheden ivm Corona voor team Customer Service;
  • Mogelijkheden onderzoeken outsourcing team Customer Service in samenwerking met de Product Owner.

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:

  • Het coördineren van de werkzaamheden van het team customer service;
  • Het houden van een dagstart samen met het team;
  • Het afstemmen van de projectwerkzaamheden binnen de dagelijkse bedrijfsvoering;
  • Het werkgericht aansturen van de teamleden van customer service projectmedewerkers;
  • Eerste aanspreekpunt voor in- en externe relaties, opdrachtgevers en projectleiders en neemt eventuele klachten in behandeling.

Team customer service werkt vanuit de Agile methode. Je rapporteert aan de manager van de solution Digital Workplace over de uitvoering en voortgang van de werkzaamheden.

Beschrijving afdeling/team:
De digitaliseringsorganisatie van Waternet is onderverdeeld in Domeinen en IT Solutions. Er zijn 4 domeinen waarin IT en Business samen werken: Medewerker, Klant, Data en Assets. De IT-organisatie van Waternet is onderverdeeld in 3 Solutions: Cloud, Digital Workplace en Internet of Things. Binnen de gehele digitalisering wordt Agile gewerkt.

Solution Digital Workplace is verantwoordelijk voor het leveren van de digitale werkplek aan alle (circa 2000) medewerkers van Waternet. Hieronder valt ook de mobiele en vaste telefonie. De Solution bestaat uit 3 teams namelijk: Customer Service, Support en Desktop. Het team Customer Service is er om vragen van collega’s te kunnen behandelen in de tweede lijn en werk nauw samen met team support en desktop. Het team Customer Support is o.a. verantwoordelijk voor alle decentrale hardware binnen Waternet. Daarnaast leveren zij ook de dienstverlening rondom mobiele telefonie. Het team Customer desktop is verantwoordelijk voor de applicaties, VDI en de software.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • In het bezit van een HBO opleiding in de IT;
  • In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als senior technische projectleider bij zwaardere projecten bij (semi) overheid;
  • In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met projectmatig werken met o.a. aanbestedingen, opzetten webshop voor hardware en outsourcing van taken, IT-servicedesks;
  • In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met trouble shooting;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Competenties: – Verbinden: medewerkers motiveren, verbinden en de samenwerking stimuleren zowel binnen als buiten het team; – Duidelijk communiceren: goed je eigen menig kunnen onderbouwen met heldere argumenten; – Leiderschap: Taakgericht en Agile leidinggeven, je kunt een team aansturen, aanspreken op eigenaarschap, overtuigen, klantgericht werken; – Innovatief: Innovatief zijn, ideeën verbeteren en probleemoplossend werken?; – Resultaatgericht organisatievermogen, zorgvuldig, planmatig en resultaatgericht kunnen werken; – Stressbestendig. je bent in staat om onder tijdsdruk te kunnen werken en je kunt goed en snel schakelen. In geval van calamiteiten zelfstandig handelend en op te treden als projectleider; – Analytisch; Breed analyseren en in staat om hoofd- en bijzaken te scheiden, helicopterview. Deze competenties worden getest in een gesprek.

Wensen:

  • Ervaring met Agile werken;
  • Diepgaande kennis van Topdesk, Windows 10 en applicaties waaronder Ivanti;
  • Ervaring met de inkoop van IT gerelateerde diensten en producten.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op donderdag 28 januari tussen 11:00 en 16:00 uur via Teams (gelieve hier rekening mee te houden). Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-01-18 10:28:03

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden