Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Projectleider Optimalisatie Databeheer | Utrecht

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Utrecht
Aanvraagnummer:
2788
Startdatum:
01-01-2019
Verwachte einddatum:
01-01-2020
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
13-12-2018 09:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functie omschrijving

Quest4 is voor de Gemeente Utrecht op zoek naar een Projectleider Optimalisatie Databeheer.

Met circa 900 personeelsleden is Stadsbedrijven de grootste uitvoeringsorganisatie van de gemeente Utrecht. Stadsbedrijven bestaat uit zes afdelingen: Wijkonderhoud en Service, Stadsingenieurs, Beheer Openbare Ruimte en Gebouwen, Vastgoedexploitatie en Inzamelen, Markten en Havens (IMH) Samen vormen deze afdelingen het hart van de organisatie. Zij worden ondersteund door de afdeling Bedrijfsvoering (BV).

De afdeling IMH ondersteunt diverse initiatieven om meer te doen met afval en stimuleert het scheiden van afval. IMH bevat een aantal Units. Een van de units is de strategisch –tactische unit Ontwikkeling, Verkoop en Bedrijfsondersteuning (OVB).

Bedrijfsondersteuning fungeert als de backoffice van IMH, faciliteert alle werkprocessen, stelt rapportages op en analyseert deze samen met de proceseigenaren. Er is grote hoeveelheid data die moet worden omgezet in informatie. Voor deze unit zoeken wij ondersteuning in de vorm van een projectleider Optimalisatie Databeheer.

Je taken zijn (samen met de huidige medewerkers):

  • In kaart brengen van alle datastromen in onze softwarepakketten (o.a. Clear, Tardiff, Jewel);
  • Doorvoeren van verbeteringen in datastromen;
  • Inrichten en periodiek genereren van (management-) rapportages;
  • Leggen van koppelingen tussen de verschillende softwarepakketten;
  • Overige voorkomende werkzaamheden.

Functie eisen

  • Je hebt beschikt over een afgeronde HBO opleiding (KO);
  • Je hebt bij voorkeur een opleiding gevolgd aan een technische hogeschool of een technische richting aan een universiteit;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als projectleider (KO);
  • Je hebt meerdere jaren ervaring van ERP-systemen en BI-tools (KO);
  • Je hebt ruime ervaring met diverse software pakketten;
  • Je beschikt over ervaring met het analyseren en structureren van data;
  • Je kan denken in ketens en een afdeling overstijgende blik toont;
  • Je kan direct in januari voor 16 uur beginnen. Voor de kerst kan je nog voor een kennismakingsgesprek langskomen.  

Aanvullende informatie

Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 3 pagina’s.

 De gemeente Utrecht wenst graag twee relevante referenties te ontvangen van de kandidaat, die zijn gaan na bellen. 

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-12-05 09:10:52



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Status : Gesloten

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht