Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Projectleider | Utrecht

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Utrecht
Aanvraagnummer:
2792
Startdatum:
02-01-2019
Verwachte einddatum:
31-12-2019
Aantal uur per week:
16
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
14-12-2018 08:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functie omschrijving

Quest4 is voor de Gemeente Utrecht op zoek naar een Projectleider invoer opt-in systeem ongeadresseerd drukwerk.

Met circa 900 personeelsleden is Stadsbedrijven de grootste uitvoeringsorganisatie van de gemeente Utrecht. Stadsbedrijven bestaat nu uit zes afdelingen: Wijkonderhoud en Service, Stadsingenieurs, Beheer Openbare Ruimte en Gebouwen, Vastgoedexploitatie en Inzamelen, Markten en Havens (IMH) Samen vormen deze afdelingen het hart van de organisatie. Zij worden ondersteund door de afdeling Bedrijfsvoering (BV).

De afdeling IMH ondersteunt diverse initiatieven om meer te doen met afval en stimuleert het scheiden van afval. IMH bevat een aantal Units. Een van de units is de strategisch –tactische unit Ontwikkeling, Verkoop en Bedrijfsondersteuning (OVB). OVB is verantwoordelijk voor het opstellen en implementeren van beleid en het adviseren en ondersteunen van de wethouder(s).

Het project:
De gemeente Utrecht heeft besloten om per 1 januari 2020 een opt-in systeem voor ongeadresseerd drukwerk in te voeren. Dit is de tegenhanger van het huidige opt-out systeem waarbij bewoners met een sticker aangeven welk drukwerk (folders en/of huis aan huis bladen zij niet wensen te ontvangen. Bij het nieuwe beoogde opt-in systeem geven bewoners aan welk ongeadresseerd drukwerk zij wel wensen te ontvangen.

Voor de overgang naar het opt-in systeem zijn we op zoek naar een projectleider die in samenspraak met collega’s van diverse afdelingen, College van Burgemeester & Wethouders en de gemeenteraad, het nieuwe beleid ontwikkelt en implementeert.

Functie eisen

  • Minimaal HBO+/WO werk- en denkniveau;
  • Een ruime (zes jaar of meer) ervaring als project manager op het gebied van het doorvoeren van structuurwijzigingen; 
  • Je hebt jaren ervaring in een bestuurlijke omgeving (KO);
  • Ervaring als projectleider in projecten waarin sprake was van:

– (het voorbereiden van) besluitvorming op gemeentelijk niveau;
– het managen van projecten met een juridische component;
– het schrijven van beleidsnotities, brieven e.d.

  • Bij voorkeur affiniteit met het thema;
  • Flexibele beschikbaarheid;
  • Je kan direct in januari fulltime beginnen. Voor de kerst kan je nog voor een kennismakingsgesprek langskomen. 

Aanvullende informatie

Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 3 pagina’s.

 De gemeente Utrecht wenst graag twee relevante referenties te ontvangen van de kandidaat, die zijn gaan na bellen. 

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-12-05 11:14:41



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Status : Gesloten

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht