Projectsecretaris PMO | Bonaire

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Bonaire
Aanvraagnummer:
A2019-0236
Startdatum:
01-04-2019
Verwachte einddatum:
01-04-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
38
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
27 Feb 2019 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Quest4 is voor het Ministerie van Binnenlandse Zaken op zoek naar een Projectsecretaris voor 38 uur per week. 

Als ICT-projectsecretaris ondersteun je de projectleider en het projectteam in administratief en inhoudelijk opzicht. Je voert verschillende administratieve en coördinatie taken uit voor deze projecten, zoals agendabeheer, verslaglegging, het bewaken van afspraken, opzetten en beheren van projectdossier en daaraan gerelateerde versiebeheer van documenten, beheren van projectvoortgang, beheren van contracten, opzetten en beheren van de projectplanning, opzetten en beheren van projectrisico’s en -issues. Inhoudelijke taken bestaan uit bijdragen aan totstandkoming van beleid en bijdragen aan projectvoortgangsrapportage. Je maakt deel uit van een projectteam en rapporteert aan de projectleider. Als projectteamlid voer je de taken uit die met deze projecten samenhangen.

Werkzaamheden:

  • Het opzetten van een documentatiesysteem voor projecten en zorgdragen voor projectdocumentatie en –archief; 
  • Het voeren van de projectadministratie; 
  • Het genereren van informatie uit de projectadministratie;
  • Het bewaken van de kwaliteit van de projectadministratie;
  • Het administratief overdragen van het project aan de staande organisatie; 
  • Het plannen van de werkzaamheden en bewaken van de tijdigheid van oplevering van (tussen)producten;
  • Het registreren en bewaken van budgeten.

Functie eisen

Harde eisen:

  • Je bent beschikbaar gedurende de gevraagde periode en bereid een VOG aan te vragen;
  • Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring als projectsecretaris; 
  • Je beschikt over ervaring met administratieve en financiële ondersteuning;
  • Je beschikt over actuele kennis van projectmatig werken. 

Wensen:

  • Je beschikt over relevante werkervaring als projectsecretaris; 
  • Je hebt ervaring met het registreren en bewaken van budgetten; 
  • Je beschikt over de gevraagd vaardigheden en je beschikt over de competenties; 
  • Je hebt ervaring en/of affiniteit met de organisatie van de opdrachtgever.

Aanvullende informatie

Opmaak cv:

  • In het Nederlands;
  • In Word;
  • Maximaal 5 pagina.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-02-25 07:15:46



Status : Gesloten

Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
NeeJa
Maximale uploadgrootte: 5MB

Conform de AVG-wetgeving verwijzen wij naar ons privacy statement.

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht