Release Train Ondersteuner | Den Haag

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2021-1086
Startdatum:
22-03-2021
Verwachte einddatum:
30-09-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
05-02-2021 07:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor Logius op zoek naar een Release Train Ondersteuner op basis van 36 uur per week. 

Als RTO sta jij aan de basis van het succesvol functioneren van een Agile Relaise Train (ART) binnen een SAFe werkomgeving. Je levert op verschillende gebieden ondersteuning aan de Trojka bestaande uit een Product Manager, Release Train Engineer en System Architect, daarnaast ondersteun je ook de Scrum teams binnen een ART. Dit betekent in de praktijk dat je een ART helpt met inkoop, financiën, relevante rapportages en het organiseren van bijeenkomsten.

Denk daarbij aan taken als:

  • Plannen en organiseren van SAFe eventes waaronder PI Plannning, Routekaar,overleggen, Syncs, demo’s etc;
  • Het opstellen van relevante documenten en rapportages adhv Metrics SAFe;
  • Het organiseren en ondersteunen van externe overleggen ende daarbij behorende verslaglegging;
  • Ondersteuning van de ART mbt inkoop van diensten (DigiInkoop);
  • Financiele rapportages opstellen, afstemmen met verantwoordelijke en het controleren van Financiele verplichtingen;
  • Het organiseren van nieuwe inhuur uitvragen en het verlengen en beeinidgen van bestaande inhuur contracten;
  • Het optimaliseren van processen op ART niveau;
  • Zelfstandig oppakken en afhandelen van issues en acties, ook eventueel extern gericht;
  • Fungeren als spin in het web, waardoor je ook ongevraagd advies geeft;
  • Als spaaringpartner voor andere RTO’s en samenwerken aan het uibreiden van kesnni, vakgebeid en het onderling afstemmen van werk.

Nederland digitaliseert; burgers en bedrijven kunnen online steeds vaker 24×7 terecht bij publieke organisaties. Logius zorgt ervoor dat digitale dienstverlening voor publieke dienstverleners beschikbaar is en helpt hen deze zo in te richten dat burgers en bedrijven betrouwbaar en eenvoudig zaken kunnen regelen. Logius verbindt publieke en private organisaties door wensen en eisen om te zetten in betrouwbare oplossingen. Om dit te bereiken wordt het gesprek gevoerd met eindgebruikers, klanten en opdrachtgevers. Samen zorgen wij voor een digitale overheid die werkt voor iedereen. De wensen en eisen van mensen en organisaties veranderen voortdurend, ook ten aanzien van de digitale overheid. Daarom wil Logius diensten ontwikkelen met oog voor de eindgebruiker (burgers en bedrijven) en deze aanbieden op een manier die past bij het tempo van een samenleving die nooit stilstaat.

Dit doet Logius door:

  • Regie te voeren op de samenhang binnen de generieke digitale infrastructuur en besluitvorming daarover, met oog voor de eindgebruikers;
  • Alle publieke organisaties te ondersteunen bij het maken van een heldere afweging over hoe middelen het best ingezet kunnen worden;
  • Het leveren van standaard oplossingen voor de digitale overheid en het bundelen van kennis en expertise op dit gebied voor efficiënte dienstverlening. Publieke organisaties kunnen zich zo maximaal richten op hunkerntaken.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Professional Projectmanager, PRINCE 2 Practitioner certificering;
  • Afgeronde HBO opleiding;
  • Minimaal 3 jaar ervaring als Projectondersteuner (PMO) / Release Train Ondersteuner (RTO);
  • Minimaal 3 jaar ervaring met verslaglegging en rapportages maken;
  • Ervaring met inkoop en financien (3 jaar);
  • Agile/Safe.

Wensen:

  • Competenties: – Klantgerichtheid; – Analyseren; – Omgevingsbewustzijn; – Plannen en organiseren; – Voortgangscontrole; – Nauwkeuring;
  • Je bent in het bezit van functie-gerelateerde (SAFe-Agile) certificeringen of bent bereid deze op korte termijn te behalen;
  • Affiniteit met IT;
  • Affiniteit en/of ervaring binnen de overheid (digitalisering).

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-02-02 12:12:53

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden