SAP CRM Consultant | Utrecht
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Utrecht
- Aanvraagnummer:
- A2019-0274
- Startdatum:
- 01-05-2019
- Verwachte einddatum:
- 01-05-2021
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 28 Feb 2019 9:00 AM
- Contactpersoon Quest4:
- Marco Buitenhuis
- Telefoonnummer:
- 06-29602668
Functie omschrijving
Quest4 is voor de Nederlandse Spoorwegen op zoek naar een Sap CRM Consultant voor 36 uur per week voor een duur van 2 jaar.
Als SAP CRM Consultant binnen team Klant en Data ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van de data binnen de CRM processen bij NS Reizigers. Je focus ligt hierbij op het uniform ontsluiten van data naar de processen die informatie gebruiken. Je lost samen met de (interne) klant en het development team problemen op en draagt optimale oplossingen aan.
Je bent een spin in het web en expert binnen jouw functionele gebied. Je initieert en realiseert verbetervoorstellen binnen het SAP-systeem. Je verzorgt, mede vanuit het architectuurmodel, de vertaling naar een design en bent verantwoordelijk voor de configuratie van de applicatie. Je haalt de informatie op bij de verschillende teams die gebruik maken van de informatie in SAP CRM en weet hun behoeften te vertalen naar werkende oplossingen. Je bent werkzaam in een Scrum-team dat bestaat uit verschillende disciplines. Binnen dit team speel je in alle fases van realisatie een rol: vanaf initiatie en design tot en met het live gaan en de nazorg. Afstemming met de Product Owner over prioriteit en de klant over de oplossing horen hierbij.
Waar ben je goed in?
We zijn op zoek naar iemand die in staat is om complexe zaken overzichtelijk te visualiseren. Daarnaast beschik je over uitstekende adviesvaardigheden. Je bent inventief, klantgericht , positief kritisch en analytisch sterk. Je staat open voor vragen vanuit andere teams en weet dat je alleen gezamenlijk succesvol kan zijn. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent resultaatgericht. Stressbestendigheid en een flexibele houding in werk en gedrag zijn voor deze functie van belang. Je bent iemand die in oplossingen denkt en goed op de hoogte is van actuele marktontwikkelingen op het gebied van CRM.
Hier ga je werken:
Het team Klant en Data wordt momenteel opgericht en is straks verantwoordelijk voor het ontwikkelen en het beheer van de SAP onderdelen van de klant en data processen van de NS. Kort gezegd betekent dit dat alle ontwikkel en beheerwerkzaamheden die het team uitvoert tot doel hebben om een eenduidig klantbeeld van de reiziger te faciliteren.
Functie eisen
Om succesvol te zijn als SAP CRM Consultant binnen team Klant en Data beschik je over:
- Een afgeronde HBO of WO diploma;
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring met SAP CRM;
- Aantoonbare implementatie ervaring SAP CRM 7.0 op het gebied van: Zakenpartners/Accounts, Sales Orders, Service Orders, Ibases, Interaction Center;
- Kennis en ervaring met programmeren in SAP ABAP OO;
- Ervaring met test (automatisering);
- Kennis en ervaring van Scrum/Agile methodiek en Continuous Delivery;
- Kennis en ervaring met SAP PI is een pré;
- Ervaring met integratie SAP CRM – Hybris Billing is een pré;
- Ervaring met integratie met Human Inference is een pré;
Om succesvol te zijn als Scrum Development Team Lid:
- Ben je bereid tot het aannemen van disciplines die buiten je eigen expertise gebied liggen;
- Ondersteun en help je teamgenoten;
- Ondersteun je de processen waarvoor het team verantwoordelijk is;
- Heb je focus op de continue verbetering van het product, het team en het proces;
- Zorg je dat een backlogitem een uit te leveren functionaliteit wordt.
Harde eisen:
- Je hebt de afgelopen twee jaar geen arbeidscontract bij NS gehad en in de afgelopen twee jaar ben je niet aaneengesloten door NS ingehuurd (na een inhuurperiode van twee jaar eist NS een onderbreking van minimaal zes maanden);
- Je hebt aantoonbare ervaring met test (automatisering);
- Je beschikt aantoonbaar over kennis en ervaring met programmeren in SAP ABAP OO;
- Je beschikt aantoonbaar over minimaal 5 jaar relevante werkervaring met SAP CRM;
- Je gaat akkoord met een bereikbaarheidsdienst, hiervoor geldt de volgende beloning:
– 2 extra uren schrijven in de week van een wachtdienst (2 uur voor een hele week, 1 uur voor een weekenddag of avond/nacht).
– Wanneer je gebeld wordt, worden gemaakte uren geschreven (afgerond naar boven op hele uren), en
– Je mag de uren die je schrijft compenseren.
Aanvullende informatie
Opmaak cv
- In het Nederlands;
- In word;
- Maximaal 5 pagina’s.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2019-02-27 11:54:02