Service Level Manager | Den Haag

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2020-0693
Startdatum:
04-01-2021
Verwachte einddatum:
30-06-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
15 Dec 2020 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor SSC-ICT op zoek naar een Medior Service Level Manager op basis van 36 uur per week.

Servicelevelmanager (op tactisch-operationeel niveau verantwoordelijk voor afgesproken dienstverlening naar onze afnemers welke tevens procesverantwoordelijk is voor voor de kwaliteit van de IT-diensten op basis van de overeengekomen DVA en de regelingen met de in- en externe leveranciers van IT-diensten.

  • Kennis van ITIL v3 en de implementatie hiervan;
  • Ervaring met contract en leveranciers management (SLA, raamcontracten en aanbestedingen);
  • In staat zijn een goede klantrelatie op te bouwen;
  • Neemt initiatief en kan resultaatgericht werken- teamplayer en is politiek sensitief;
  • Staat stevig in de schoenen bij onderhandelingen met afnemers,

Achtergrond Opdracht:
Vervanging huidige SLM-er die langdurig ziek is.

Organisatorische context en cultuur:
Wij zijn SSC-ICT, het Shared Service Centrum ICT van en voor het rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. We zijn een van de grootste fullservice ICT-dienstverleners binnen het rijk en servicen de gehele rijksdienst met onder meer rijksbrede IT-services. Ons shared service centrum ondersteunt meer dan 50.000 werkplekken en mobiele devices in Nederland en op 160 ambassadeposten over de gehele wereld. Daarnaast beheren en ontwikkelen we ruim 1000 applicaties, verzorgen housing en hosting in het state of the art overheidsdatacenter (ODC), bieden IT- diensten met extra hoge beveiligingsniveaus en voeren jaarlijks zo’n 260 ICT-projecten uit, waaronder internationale evenementen als het EU- voorzitterschap. Zo zorgen we dat ambtenaren hun belangrijke werk in dienst van de samenleving altijd, overal en veilig kunnen doen.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Ervaring in beheer en aansturen van servicemanagementprocessen;
  • ITIL V3 (minimaal)certificeerd;
  • Ervaring als SLM-er, Relatiemanager, servicemanager, contact met klanten ( 3 jr );
  • Ervaring bij de rijksoverheid of vergelijkbare organisaties ( 1 jr ).

Wensen:

  • Competenties: Ervaring met contract en leveranciers management (raamcontracten en aanbestedingen); – In staat zijn een goede klantrelatie op te Bouwen; – Neemt initiatief en kan resultaatgericht werken- teamplayer en is politiek sensitief- kennis van de inhoud van hard- en software van infrastructuren; -Staat stevig In de schoenen bij onderhandelingen met afnemers;
  • Kennis van werken met rapportage tooling waaronderTopdesk. En kennis van de inhoud van hard- en software van infrastructuren;
  • Ervaring vergelijkbare ict complexe werkomgeving;
  • HBO denk en werkniveau (3 jaar).

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op maandag 21 december 2020. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-12-10 14:36:22



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden