Service Level Manager | Den Haag

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2021-1645
Startdatum:
19-07-2021
Verwachte einddatum:
18-07-2022 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
09-07-2021 10:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens op zoek naar een Service Level Manager op basis van 36 uur per week.

De kernwaarden van de democratie: het ministerie van BZK zorgt ervoor dat die gewaarborgd zijn. BZK staat voor een goed en slagvaardig openbaar bestuur en een overheid waar burgers op kunnen vertrouwen. Het ministerie draagt eraan bij dat burgers kunnen wonen in betaalbare, veilige en energiezuinige woningen in een buurt waar iedereen meedoet en het prettig leven is. Daarnaast werkt BZK aan een kleinere en efficiëntere overheid, zodat die met een minimum aan
middelen het maximale voor burgers en bedrijven kan bereiken. ‘Samenleven en wonen, in een democratische rechtsstaat, met een slagvaardig bestuur. BZK, duidelijk voor mensen.’

De Rijksdienst voor Identiteitsgegevens is dé uitvoeringsorganisatie op het gebied van persoonsgegevens en reisdocumenten voor het Koninkrijk der Nederlanden. We werken aan een goed en veilig beheer en gebruik van de Basisregistratie Personen, het Burgerse rvicenummer en aan het terugdringen van adres- en identiteitsfraude. Ook zijn we verantwoordelijk voor het stelsel van reisdocumenten (paspoorten en identiteitskaarten). We doen dit werk voor gemeenten en andere betrokken overheidsinstanties en koepelorganisaties, zoals de Belastingdienst, het UWV, de pensioenfondsen en de SVB. Ook in het Caribische deel van het Koninkrijk bouwen we samen aan een betrouwbare persoonsinformatievoorziening.

Directie Informatievoorziening en systemen:
Deze directie is verantwoordelijk voor het (functioneel, applicatief en technisch) beheren en exploiteren van de informatiesystemen. De directie bestaat uit vier afdelingen, te weten; Afdeling Identiteitssystemen, afdeling Reisdocumenten & Systemen, Afdeling Processen & Systeemkwaliteit en Afdeling Infrastructuur. Je zal ingezet worden als Service Level Manager Reisdocumenten binnen de afdeling Reisdocumenten en Systemen.

Afdeling Reisdocumentensystemen:
Samen met 20 collega’s zorgen wij als afdeling Reisdocumenten & Systemen voor een goed functionerende informatievoorziening en een goed functionerende productie en levering van reisdocumenten. Onder de informatievoorziening verstaan we gemakshalve de in beheer zijnde systemen: het Basisregister Reisdocumenten, het Verificatieregister, het Register Paspoortsignaleringen, het Reisdocumentenaanvraag en archief station (RAAS), het Aanvraagstation (AS) en Mobiele Vingerafdrukopname Apparaat (MVA). De informatievoorziening is sterk in beweging, zo spelen er momenteel diverse programma’s en innovatieve projecten op Reisdocumenten Systemen.

Opdrachtomschrijving:
RvIG is op zoek naar een service level manager Reisdocumentensystemen. Als service level manager ben je het eerste aanspreekpunt voor de goede werking van de informatiesy stemen van RvIG. Je inventariseert de klantbehoeften en doet voorstellen voor verbetering van de dienstverlening. Je vervult de rol van intermediair tussen de RvIG-organisatie, leveranciers, opdrachtgever en klant. Je zorgt dat de afgesproken diensten worden geleverd en rapporteert daarover aan de afdelingsmanager Reisdocumentensystemen. Je verzamelt, analyseert en bewerkt informatie over de dienstverlening en het productenpakket. Daarnaast stuur je op de financiële huishouding en bereid je de goedkeuring voor van offertes en contracten. Je initieert en ontwikkelt kwaliteitsborging, werkprocessen en innovaties. Je neemt deel aan projecten voor de ontwikkeling en invoering van nieuwe producten en/of diensten en als vertegenwoordiger vanuit beheer.

Samen met de Product Owners ben je verantwoordelijk voor een goede en adequate in beheer name van nieuwe applicaties en het gecontroleerd afscheid nemen ervan. Je werkt in teamverband aan het optimaal functioneren en onderhouden van de informatiesystemen binnen het reisdocumenten domein, waarbij je verantwoordelijk bent voor de operationele aansturing van het beheerteam. Je weet de teamleden te stimuleren, motiveren en naar een hoger plan te brengen.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Kandidaat heeft minimaal een WO denk- en werkniveau;
  • Kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 5 jaar relevante ervaring als Service (level) manager;
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met en kennis van contract- en leveranciersmanagement;
  • Kandidaat heeft ervaring met het in beheer nemen van systemen en/of het begeleiden van complexe verandertrajecten;
  • Kandidaat heeft ervaring met coördinerende werkzaamheden en teamcoaching;
  • Aantoonbare ervaring met het werken in een Agile (Scrum/Safe) omgeving en bekend met standaarden zoals ITIL, BISL, Prince 2 en affiniteit met techniek, informatiebeveiliging en informatieanalyse.

Wensen:

  • Mate waarin de kandidaat relevante kennis heeft van eisen 2, 3 en 4 en ervaring heeft met de beschreven werkzaamheden;
  • Competenties: Probleemoplossend gedrag; – Is analytisch; – Toont initiatief, ambitie en gedrevenheid; – Zelfstandigheid; – Daadkrachtig; – Resultaat- en servicegericht; – Stimulerende verbinder; – Communicatief vaardig;  – Sterke teamspeler; – Coachen.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Hij/zij is in het bezit van:

– Een zakelijke laptop; 
– Een mobiel; 
– Zelfstandig vervoer en/of openbaar vervoer.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-07-08 08:09:55

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden