Service level manager | Den Haag

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2020-0131
Startdatum:
16-03-2020
Verwachte einddatum:
31-08-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
27 Feb 2020 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functie omschrijving

Voor SSC-ICT zijn wij op zoek naar een Service level manager voor 36 uur per week. 

Achtergrond Opdracht:
Vanwege het vertrek van een vaste medewerker heeft Klantmanagement behoefte aan capaciteit om haar taken en verantwoordelijkheden naar behoren uit te kunnen voeren. Met het oog op de aankomende transitie en mogelijke (organisatie)wijzigingen die daarvan het gevolg zullen zijn, wordt bewust gekozen om de openstaande positie van medior servicemanager in te vullen dmv externe inhuur. 

Organisatorische context en cultuur:
Wij zijn SSC-ICT, het Shared Service Centrum ICT van en voor het rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. We zijn een van de grootste fullservice ICT-dienstverleners binnen het rijk en servicen de gehele rijksdienst met onder meer rijksbrede IT-services. Ons shared service centrum ondersteunt meer dan 50.000 werkplekken en mobiele devices in Nederland en op 160 ambassadeposten over de gehele wereld. Daarnaast beheren en ontwikkelen we ruim 1000 applicaties, verzorgen housing en hosting in het state of the art overheidsdatacenter (ODC), bieden IT-diensten met extra hoge beveiligingsniveaus en voeren jaarlijks zo’n 260 ICT-projecten uit, waaronder internationale evenementen als het EU-voorzitterschap. Zo zorgen we dat ambtenaren hun belangrijke werk in dienst van de samenleving altijd, overal en veilig kunnen doen.

Functie eisen en wensen

Harde eisen:

  • Service Alignment; Professional ITSM Alignment of IT and the Business (ISO 20000);
  • ITIL Service Design;
  • Service Offerings and Agreements (gecertificeerd);
  • ITIL V3 (minimaal)certificeerd;
  • Afgeronde HBO werk- en denkniveau ( 4 jr );
  • Ervaring als SLM-er, Relatiemanager, servicemanager, contact met klanten ( 3 jr ).

Competenties:

  • Ervaring met contract en leveranciers management (raamcontracten en aanbestedingen);
  • In staat zijn een goede klantrelatie op te Bouwen;
  • Neemt initiatief en kan resultaatgericht werken;
  • Teamplayer en is politiek sensitief;
  • Kennis van de inhoud van hard- en software van infrastructuren;
  • Staat stevig In de schoenen bij onderhandelingen met afnemers.

Wensen:

  • Kennis van werken met rapportage tooling waaronderTopdesk;
  • Ervaring vergelijkbare ict complexe werkomgeving.

Aanvullende informatie

Opmaak cv:

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-02-26 14:11:06



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden