Servicedesk Medewerker 2x | Woerden

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Woerden
Aanvraagnummer:
A2020-0336
Startdatum:
01-07-2020
Verwachte einddatum:
01-07-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
18 Jun 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Kamer van Koophandel op zoek naar 2 Servicedesk Medewerkers op basis van 40 uur per week.

Als KVK willen wij steeds meer digitaliseren en onze producten en diensten toegankelijker maken voor ondernemers. Het is daarom van cruciaal belang dat we vanuit de KVK zowel de medewerkers maximaal ondersteunen op IT gebied. Vanuit de Servicedesk zorgen we ervoor dat incidenten direct worden opgelost en indien dit niet mogelijk is direct worden gerouteerd naar de juiste oplosgorpen. Je krijgt hierdoor te maken met een breed scala aan producten en diensten, denk hierbij aan alles van werkplekondersteuning tot infrastructurele diensten en producten. De servicedesk vormt samen met de incident- en problem manager het regie team waar het gaat om incidenten en de kwalitatieve afhandeling hiervan.

Als Servicedesk medewerker fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de klanten en interne gebruikers van KVK. Je registreert alle meldingen in ons Servicemanagement systeem. Je handelt vragen zelfstandig af en speelt complexe vragen door naar de 2de lijns Servicedesk. Je werkt intensief samen met de 2de en 3de lijns en onderhoudt de Kennis database.

Je bent een ervaren Servicedesk medewerker met kennis van en ervaring met zowel ITIL als Agile werkprocessen. Uiteraard beschik je over analytisch denkvermogen, kun je goed samenwerken en communiceer je makkelijk met verschillende disciplines.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Minimaal een afgeronde mbo opleiding op het gebied van IT Beheer;
  • Je bent in het bezit van ITIL Foundation certificering;
  • Aantoonbaar kennis (certificering) van Microsoft Office 365 en Active Directory;
  • Aantoonbaar kennis (certificering) van Citrix;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbaar ervaring als Servicedesk Medewerker;
  • Je dient Nederlands te spreken en het cv dient ook in het Nederlands te zijn.

Wensen:

  • Aantoonbaar kennis van Topdesk;
  • Je hebt ervaring met werken bij overheidsorganisaties. Zoja hoe lang? 
  • Aantoonbaar ervaring met werken in een Agile/scrum omgeving;
  • Aantoonbaar ervaring met IT-infrastructuur;
  • Aantoonbaar ervaring met werken met kennismanagement systemen.

Competenties:

  • Samenwerken: Handelt vanuit het groepsbelang en levert samen met anderen een bijdrage aan het gemeenschappelijke resultaat en aan de relaties en sfeer in de groep;
  • Communiceren: Verwoordt gedachten helder en vlot, brengt mondeling en schriftelijk een boodschap begrijpelijk over aan anderen en weet hierbij hun aandacht vast te houden;
  • Overtuigingskracht: Is in staat draagkracht te creëren en weet anderen ertoe te brengen een standpunt, idee, advies of plan te accepteren en/of over te nemen;
  • Deskundigheid: Het ontwikkelen van eigen kennis over het vakgebied en deze kennis effectief benutten voor de eigen functie of organisatie;
  • Nauwkeurigheid: Is nauwgezet in de uitvoering van de werkzaamheden binnen gestelde normen.

De competenties worden getoetst tijdens het interview.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De intake gesprekken vinden plaats tussen 24-06-2020 en 26-06-2020.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-06-11 11:11:47



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden