Pitstop voor ambities
Detachering & recruitment

Servicedesk Medewerker | Den Haag

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2019-1015
Startdatum:
06-01-2020
Verwachte einddatum:
05-07-2020
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
5 Dec 2019 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Quest4 is voor het ministerie van Justitie en Veiligheid op zoek naar een  Servicedesk Medewerker voor 36 uur in de week in Den Haag.

Als medewerker van de Servicedesk IBO draag je bij aan het primaire proces van het ICT project Verwijzingsportaal Bankgegevens (Project VB).
Je hebt intensief klantcontact met het bedrijfsleven (banken) , opsporingsdiensten rondom ICT implementatie werkzaamheden en werkt samen met de VB projectmedewerkers en je collega’s van het IBO.

Je wordt ingezet op een technisch implementatieproces waarbij de circa 55 banken in Nederland een automatische koppeling moeten realiseren met het thans gerealiseerde Verwijzingsportaal. Deze banken dienen zich te kwalificeren middels een vastgesteld Work Flow proces waarbij (juridische) documenten worden verstuurd, uitgevoerde activiteiten geregistreerd en wordt teruggekoppeld vanuit- en naar de Servicedesk.
Kwaliteitscontrole, signalering, registratie, advisering en rappelwerkzaamheden zijn daarbij de belangrijkste aspecten van deze functie in een omgeving waarbij met vertrouwelijke informatie wordt gewerkt.

De kandidaat heeft discipline en laat zich typeren als flexibel, klantgericht, administratief geordend en vooral communicatief vaardig. Je hebt bewezen dat je bovenstaande kwaliteiten in de praktijk hebt kunnen aanwenden om kwalitatief goede resultaten op je vakgebied neer te zetten.

Verantwoordelijkheden:
De kandidaat is primair verantwoordelijk voor:

  • Het te woord staan van interne en externe klanten in het kader van het implementatieproces.
  • Registreren van alle stappen uit het implementatieproces en het oppakken van de bijhorende acties op gebied van registreren, informeren, rappelleren en doorverwijzen.

    Resultaatgebieden.
    Een up tot date informatie systeem waarmee :

  • het implementatieproces kan wordt gestuurd.
  • De interne en externe klanten optimaal gefaciliteerd zijn zodat actiepunten tijdig kunnen worden opgepakt waardoor het implementatieproces qua voortgang op schema blijft.

Uit te voeren taken:
Als Servicedesk medewerker ben je lid van het IBO-Servicedesk van Justid en staat volledig ten dienste van het ICT implementatie deelproject Verwijzingsportaal Bankgegevens. Je focus ligt op het aansluitproces van de banken voor het VB-project. Je taken zijn:

  • Informatie verzamelen, controleren op volledigheid, classificeren, prioriteren in het (workflow) registratiesysteem (TOP-desk) van het ICT implementatieproject Verwijzingsportaal Banken (VB). 
  • Rapporteren over de voortgang, signaleren en opvolgen van rappelacties bij onvolledige of (bij dreiging van) het te laat opleveren van de benodigde informatie.
  • Ondersteunen van de klanten op gebied van FAQ beantwoording en volgens protocol doorverwijzen naar de juiste 2e lijn afhankelijk van de technische aard van het problematiek.
  • Controles op volledigheid van ICT gerelateerde documenten, overeenkomsten en de benodigde follow up waarvoor verband gelegd moet worden tussen de aspecten van het Implementatieproces van ICT projecten en het juridische aandeel daarin.
  • Het beheren van het digitale archief ten behoeve van het VB-project waaronder dossiervorming en het actueel houden van het relatiebestand. 

Functie eisen en wensen

  • Bereid tussen 6 en 13 januari 2020 met de opdracht te starten.
  • Beschikbaar voor gemiddeld minimaal 32 uur en maximaal 36 uur per week waarbij wordt gerouleerd in de aanvangstijden (bloktijden van 7:30 uur tot en met 17:30 uur.
  • minimaal een afgeronde MBO-BA opleiding of vergelijkbare opleiding;
    of
    MBO werk- en denkniveau die in de afgelopen 5 jaar zijn uitgevoerd. Dit onderbouwt u aan de hand van minimaal twee verschillende betrekkingen binnen de bovengenoemde periode.
  • Minimaal 1 jaar ervaring met het onbevreesd klanten telefonisch te woord staan, weet met een luisterend oor door te vragen en tijdig onderscheid te maken wanneer de vraag eigenhandig volgens het FAQ protocol afgehandeld kan worden of moet worden doorverwezen naar de 2 lijn.
  • Minimaal 2 jaar ervaring met geautomatiseerde registratie systemen van het type Planon, TOP-desk of vergelijkbaar.
    Een extra toelichting is verplicht indien de ervaring met een vergelijkbaar systeem is opgedaan of de ervaringseis met Planon en Top desk niet wordt gehaald. U dient in dat geval per opdracht of dienstbetrekking een korte toelichting te geven waaruit blijkt dat het systeem vergelijkbaar is met Planon of TOP desk. Tevens geeft u aan welke functionaliteiten u daarvan heeft gebruikt.
    Deze omschrijving dient bij eis 12 te worden toegevoegd en beslaat per relevante dienstbetrekking of projectopdracht maximaal 250 woorden en in zijn totaal maximaal 2 A-4.
  • Minimaal 2 jaar ervaring in functies waarbij in belangrijke mate aan de hand van detailplanningen is gewerkt. U dient per opdracht of dienstbetrekking een korte toelichting over het werken met detailplanningen te geven. Deze omschrijving dient te worden toegevoegd en beslaat per relevante dienstbetrekking of projectopdracht maximaal 250 woorden.
  • Gemiddeld of gevorderd vaardigheidsniveau voor wat betreft het gebruik van Excel, Word als Outlook.
  • Minimaal 2 jaar ervaring in functies waarbij u in teamverband heeft gewerkt. U dient per opdracht of dienstbetrekking een korte toelichting over het werken in teamverband te geven. Deze omschrijving dient te worden toegevoegd en beslaat per relevante dienstbetrekking of projectopdracht maximaal 250 woorden en in zijn totaal maximaal 2 A-4.
  • Minimaal 1 jaar ervaring met ICT projecten waarbij informatie verzameld-, op volledigheid gecontroleerd, geclassificeerd en geprioriteerd moest worden en in een (work flow) registratiesysteem vastgelegd
  • Aantal jaren ervaring met het werken tijdens piekmomenten waarbij u accuraat en resultaatgericht blijft, knelpunten signaleert en deze opvolgt. Dit dient aantoonbaar per dienstbetrekking uit het CV gehaald te kunnen worden.
  • Aantoonbaar minstens 1 jaar uitgebreide ervaring met specifiek TOP-Desk.
  • Minstens 1 jaar aantoonbaar kennis en ervaring met de toepasbaarheid van de principes van de AVG en bent omgevingsbewust in relatie tot het (mogen) verstrekken van vertrouwelijke informatie. Dit dient duidelijk in het CV beschreven te zijn.
  • Minstens 2 jaar aantoonbare ervaring met het beheren van het digitale archief waaronder dossiervorming en het actueel houden van het relatiebestand
  • Beschikbaar voor een intake op 13 december 2019

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-12-02 09:31:01



Status : Gesloten

Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
NeeJa
Maximale uploadgrootte: 5MB

Conform de AVG-wetgeving verwijzen wij naar ons privacy statement.

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Wordt gevonden door Quest4

CV aanbieden