Servicedesk medewerker | Ridderkerk

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Ridderkerk
Aanvraagnummer:
A2019-0820
Startdatum:
19-08-2019
Verwachte einddatum:
31-12-2019 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
7 Aug 2019 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Quest4 is voor het Waterschap Hollandse Delta op zoek naar een Senior Servicedesk medewerker voor 36 uur per week. 

Weet jij altijd de juiste oplossing voor problemen van de klant? Ben jij goed in zelfstandig werken? Geeft hard werken je daarnaast voldoening? Dan hebben wij een uitdagende functie voor je. Als Senior ICT Servicedeskmedewerker bij Waterschap Hollandse Delta ben jij verantwoordelijk voor de backoffice en de rechterhand van de ICT-Servicedesk coördinator, en je hebt een helikopter view over je team. Enerzijds ben je zelfstandig, maar anderzijds krijg jij energie van het werken in een team en samen tot oplossingen komen. Jij bent degene die de status van incidenten en wijzigingen bewaakt, daarnaast ben jij degene die standaarden in de werkprocessen aanbrengt en die verbeteringen voorstelt. Jij bent een meewerkend voorman, die ook in staat is om je collega’s op de servicedesk te helpen, begeleiden en aan te sturen waar nodig.

Je werkzaamheden zullen bestaan uit onder andere:

  • Juiste registratie en vastleggen van meldingen van de klant in het ticketsysteem;
  • Werken aan een oplossing voor het probleem van de klant;
  • Klanten op de hoogte houden van de voortgang en terugkoppeling verzorgen;
  • Probleemoplossend gericht naar de toekomst toe;
  • Tijdig escaleren wanneer afgesproken doorlooptijden of kwaliteit in gevaar komen.lees meer
  • Verantwoordelijk voor het bewaken van alle openstaande meldingen en het verzorgen van de communicatie hierover;
  • Je service maakt het team ICT-Dienstverlening elke dag een beetje beter. Dit doe je niet alleen, maar samen met je collega servicedeskmedewerkers, systeembeheerders en adviseurs;
  • Je bent de eerste hulplijn voor je collega Servicedesk medewerker bij complexere ICT service vraagstukken;
  • Proactief monitoren van systemen om (structurele) verstoringen te voorkomen;
  • Schrijven van gebruikershandleidingen;
  • Zorgdragen voor de documentatie en registratie van hard- en software (CMDB).

Functie eisen

Harde eisen:

  • Je bent per 19 augustus 2019 beschikbaar voor 36 uur;
  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO-4 ICT-opleiding en is in bezet van een ITILV3-Foundation certificaat. Opleidingsniveau is duidelijk terug te vinden in het CV en indien nodig zijn kopieën van diploma’s beschikbaar;
  • Minimaal drie en bij voorkeur vijf jaar of meer aantoonbare relevante werkervaring opgedaan in de gevraagde functie. De werkervaring moet duidelijk terug te vinden zijn in het CV maar verwijzing naar CV. Je beantwoording moet geverifieerd kunnen worden bij de referenties. Geef aan hoeveel jaar;
  • Geef aan hoe op basis van opgedane kennis en ervaring de opdracht bij het waterschap uitgevoerd wordt. Denk hierbij o.a. aan ondersteuning/uitgifte van/installatie/etc. van (de specifieke kennis moet duidelijk terug te vinden zijn in het CV, je beantwoording moet geverifieerd kunnen worden bij de referenties:
    • Apple smartphones en tablets
    • Termen zoals AD, VMWare, VDI, Packaging, RES en Airwatch
    • Office 365;
    • netwerkomgevingen
  • Geef een beschrijving waaruit blijkt dat je een positieve en kritische werkhouding hebt, eigenaarschap toont, verantwoording neemt, proactief is, oog heeft voor plannen en organiseren en mensen met elkaar wil verbinden en inspireren tot het veranderen van hun werkwijzen en het verbeteren van hun prestaties;
  • In bezit van Rijbewijs B;
  • Je dient 2 referenties in te dienen. Met het invullen van deze referenties geeft u WSHD het recht om rechtstreeks contact op te nemen met uw referenten. Geef op Naam organisatie – Contactpersoon – Telefoonnummer contactpersoon – Afdeling – Functie kandidaat project).

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-07-24 09:44:07

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden