Servicedesk Medewerker | Woerden
Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Woerden
- Aanvraagnummer:
- A2021-1290
- Startdatum:
- 03-05-2021
- Verwachte einddatum:
- 03-05-2022 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 40
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 09-04-2021 07:00
- Contactpersoon Quest4:
- Marco Buitenhuis
- Telefoonnummer:
- 06-29602668
Functieomschrijving
Wij zijn voor de Kamer van Koophandel op zoek naar een Servicedesk Medewerker op basis van 40 uur per week.
Als KVK willen wij steeds meer digitaliseren en onze producten en diensten toegankelijker maken voor ondernemers. Het is daarom van cruciaal belang dat we vanuit de KVK zowel de medewerkers maximaal ondersteunen op IT gebied. Vanuit de Servicedesk zorgen we ervoor dat incidenten direct worden opgelost en indien dit niet mogelijk is direct worden gerouteerd naar de juiste oplosgorpen. Je krijgt hierdoor te maken met een breed scala aan producten en diensten, denk hierbij aan alles van werkplekondersteuning tot infrastructurele diensten en producten. De servicedesk vormt samen met de incident- en problem manager het regie team waar het gaat om incidenten en de kwalitatieve afhandeling hiervan.
Als Servicedesk medewerker fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de klanten en interne gebruikers van KVK.Je registreert alle meldingen in ons Servicemanagement systeem.Je handelt vragen zelfstandig af en speelt complexe vragen door naar de 2de lijns Servicedesk.Je werkt intensief samen met de 2de en 3de lijns en onderhoudt de Kennis database.
Je bent een ervaren ServiceDesk medewerker met kennis van en ervaring met zowel ITIL als Agile werkprocessen. Uiteraard beschik je over analytisch denkvermogen, kun je goed samenwerken en communiceer je makkelijk met verschillende disciplines.
Eisen en wensen voor de functie
Harde eisen:
- Minimaal een afgeronde mbo opleiding. Afgeronde opleiding is op het gebied van IT Beheer;
- Je bent in het bezit van ITIL Foundation certificering;
- Je bent in het bezit van Microsoft Windows 10 (70-698) certificering;
- Je hebt actueel (in de afgelopen 7 jaar) en minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met Microsoft Office 365, Active Directory, MDM;
- Je hebt actueel (in de afgelopen 5 jaar) en aantoonbare ervaring met TOPdesk;
- Je hebt actueel (in de afgelopen 5 jaar) en aantoonbare ervaring met Citrix;
- Je hebt actueel (in de afgelopen 7 jaar) en minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring als Servicedesk medewerker;
- Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met werken bij een soortgelijke overheidsorganisatie;
- Competenties: – Samenwerken: Handelt vanuit het groepsbelang en levert samen met anderen een bijdrage aan het gemeenschappelijke resultaat en aan de relaties en sfeer in de groep; – Communiceren: Verwoordt gedachten helder en vlot, brengt mondeling en schriftelijk een boodschap begrijpelijk over aan anderen en weet hierbij hun aandacht vast te houden; – Overtuigingskracht: Is in staat draagkracht te creëren en weet anderen ertoe te brengen een standpunt, idee, advies of plan te accepteren en/of over te nemen; – Deskundigheid: Het ontwikkelen van eigen kennis over het vakgebied en deze kennis effectief benutten voor de eigen functie of organisatie; – Nauwkeurigheid: Is nauwgezet in de uitvoering van de werkzaamheden binnen gestelde normen. De competenties worden getoetst tijdens het interview.
Wensen:
- Je hebt aantoonbare ervaring met werken in een Agile/Scrum omgeving;
- Je hebt aantoonbare ervaring met IT-infrastructuur. Geef aan hoeveel jaar ervaring;
- Je hebt aantoonbare ervaring met Kennismanagement systemen. Geef aan hoeveel jaar ervaring.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden plaats tussen 14-04-2021 en 20-04-2021. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2021-04-02 08:46:41