Servicedeskmedewerker | Den Haag

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2019-0321
Startdatum:
01-04-2019
Verwachte einddatum:
01-10-2019 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
13 Mar 2019 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Quest4 is voor de Provincie Zuid-Holland op zoek naar een Servicedeskmedewerker voor 40 uur per week. 

Voor de periode van 1 april 2019 t/m 1 oktober 2019 heeft de Provincie Zuid-Holland behoefte aan een servicedeskmedewerker. De servicedeskmedewerker vervult zijn/haar rol op het ICT Plein. Dit is het aanspreekpunt voor problemen en vragen op het gebied van ICT voor alle applicatie- en infrastructuur gerichte vragen. Op het ICT plein wordt gewerkt volgens de aanpak van de ISM methode.

Opdracht:
De servicedeskmedewerker zal belast zijn met het afhandelen van verzoeken en incidenten. Deze verzoeken en incidenten komen per e-mail (Topdesk), telefoon of via de balie binnen. Tevens is hij/zij inzetbaar bij werkplekbeheer werkzaamheden (hardware- en software installatie) en bij ICT-projecten. Ook is de servicedeskmedewerker verantwoordelijk voor het op peil houden van de voorraad aan ICT-middelen.

De afdeling:
De afdeling Informatisering & Automatisering (I&A) wordt steeds uitgedaagd door externe veranderingen en door interne behoeften en verwachtingen. I&A maakt samen met de provinciale gebruikers en partners keuzes om het gevoelige evenwicht te bewaren tussen de beschikbare middelen en het voorzien in behoeften, vernieuwen en innoveren. De provincie Zuid-Holland beschikt over een Microsoft omgeving en een gevirtualiseerde desktop omgeving op basis van Citrix.

De afdeling Informatisering & Automatisering kent vijf specifieke aandachtsgebieden:

  • Bureau Infrastructuur & Support (BIS). BIS zorgt voor een optimale beschikbaarheid van de ICT infrastructuur (computers, tablets, telefoons) en beheert alle applicaties, het netwerk, de gegevensopslag en de telecommunicatie van de provincie Zuid-Holland.
  • Bureau Bedrijfsinformatie (BBI). De provincie Zuid-Holland verwerkt en produceert bij de uitvoering van haar kerntaken heel veel digitale geo- en bedrijfsinformatie. BBI helpt provinciale collega’s bij het beheer en gebruik hiervan. Daarnaast beheert BBI applicaties die door de organisatie worden gebruikt.
  • Bureau Documentaire Informatie (BDI). BDI ondersteunt het werk van provinciale medewerkers met middelen om documentaire informatie digitaal te ontsluiten en te beheren. Vindbaar en toegankelijk zijn daarbij belangrijke uitgangspunten. Ook ondersteunt BDI digitale bedrijfsprocessen.
  • Bureau Advies & Beleid (BAB). Informatisering & Automatisering is een integraal onderdeel van ieders werk geworden. BAB kijkt samen met provinciale medewerkers hoe alle taken nog beter uitgevoerd kunnen worden en hoe nieuwe IT-oplossingen en innovaties binnen het totaalplaatje van de provincie Zuid-Holland passen.
  • Portfoliomanagement (PM). Portfoliomanagement heeft als doel om enerzijds de beschikbare ICT-middelen in te zetten op de, vanuit organisatieperspectief gezien, meest cruciale projecten en anderzijds om de projecten op een zo goed mogelijke manier en conform afspraak uit te voeren.

Functie eisen

Harde eisen:

  • Op 25 maart vinden de intake gesprekken plaats;
  • Om het cv te kunnen verifiëren en om te beoordelen of de werkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd wordt de kandidaat verzocht SMART referentie(s) van één of meer opdrachten toe te voegen. De provincie Zuid-Holland behoudt zich het recht voor om zonder tussenkomst en / of toestemming van de gegadigde de referentieopdracht te verifiëren bij één of meerdere referentie(s)s;
  • Je bent de gedurende genoemde periode beschikbaar voor het aangegeven aantal uren per week voor de gevraagde werkzaamheden en is flexibel inzetbaar;
  • Vorrmvereiste CV: De inschrijver heeft maximaal één (1) cv (conform bijgevoegd ‘invulformulier Kwaliteit m.b.t. Format CV en Format Referentie’) van een kandidaat aangeleverd en toegevoegd in de map ’Mijn documenten’ op het aanbestedingsplatform en/of toegevoegd bij de betreffende vraag. Het invulformulier dient volledig ingevuld te worden en te worden toegevoegd. Zonder ingevuld invulformulier wordt uw aanbieding terzijde gelegd. U mag daarnaast ook uw standaard cv bijvoegen, dit is echter niet verplicht. De beoordeling vindt plaats op basis van het ingevulde invulformulier;
  • Kennis en expertise: Uit het cv (conform Invulformulier Kwaliteit) blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar en verifieerbaar (middels opleidingen, cursussen, certificaten, werkervaring) beschikt over:
    1. Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 ICT opleiding;
    2. Aantoonbare werkervaring met SCCM;
    3. Aantoonbare werkervaring met Citrix;
    4. Aantoonbare werkervaring met Office 365.

Wensen:

  • Je hebt aantoonbare werkervaring bij de overheid;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met ISM;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met Topdesk

Competenties:

  • Resultaatgericht handelen:
    – daadkrachtig optreden, proactieve houding, initiatiefrijk, pragmatisch; 
    – punctueel in werkzaamheden, administratief vaardig, aanspreekbaar op resultaten;
    – stressbestendig, leergierig, accuraat, probleemoplossend;
  • Flexibiliteit:
    – tact, zorgvuldigheid;
    – in werk en werktijden;
  • Communicatieve- analyse- en adviesvaardigheden:
    – van medewerkers tot (afdelings) management;
  • Samenwerking:
    – teamspeler; open collegiale samenwerkingsgerichte houding; 
    – sociaal vaardig, legt makkelijk contacten, kan overtuigen;
  • Didactische vaardigheden:
    – geduldig en bereid om zaken meerdere keren uit te leggen;
    – doorzettingsvermogen;
  • Algehele indruk.

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-03-07 08:31:10



Status : Gesloten

Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
NeeJa
Maximale uploadgrootte: 5MB

Conform de AVG-wetgeving verwijzen wij naar ons privacy statement.

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht