Servicedeskmedewerker | Den Haag

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2019-0410
Startdatum:
22-04-2019
Verwachte einddatum:
22-06-2019 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
3 Apr 2019 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Quest4 is voor de Provincie Zuid-Holland op zoek naar een Servicedeskmedewerker voor 40 uur per week. 

Opdracht De provincie Zuid-Holland heeft behoefte aan een Servicedesk medewerker. De servicedeskmedewerker vervult zijn/haar rol op het ICT Plein. Dit is het aanspreekpunt voor problemen en vragen op het gebied van ICT voor alle applicatie- en infrastructuur gerichte vragen. De servicedeskmedewerker is het (eerste) gezicht van de I&A afdeling bij problemen en vragen naar de gebruikers toe.

De Servicedeskmedewerker zal belast zijn met het afhandelen van verzoeken en incidenten die via Het Loket, de balie en telefonisch binnen komen. Tevens is hij/zij inzetbaar bij werkplekbeheer werkzaamheden (hardware- en software installatie), en het op peil houden van de voorraad aan ICT-middelen. Deelname aan ICT-projecten kan ook onderdeel zijn van de functie.

De afdeling Informatisering & Automatisering (I&A) wordt steeds uitgedaagd door externe veranderingen en door interne behoeften en verwachtingen. I&A maakt samen met de provinciale gebruikers en partners keuzes om het gevoelige evenwicht te bewaren tussen de beschikbare middelen en het voorzien in behoeften, vernieuwen en innoveren. De provincie Zuid-Holland beschikt over een Microsoft omgeving en een gevirtualiseerde desktop omgeving op basis van Citrix.

De afdeling Informatisering & Automatisering kent vijf specifieke aandachtsgebieden:

  • Bureau Infrastructuur & Support (BIS). BIS zorgt voor een optimale beschikbaarheid van de ICT infrastructuur (computers, tablets, telefoons) en beheert alle applicaties, het netwerk, de gegevensopslag en de telecommunicatie van de provincie Zuid-Holland.
  • Bureau Bedrijfsinformatie (BBI). De provincie Zuid-Holland verwerkt en produceert bij de uitvoering van haar kerntaken heel veel digitale geo- en bedrijfsinformatie. BBI helpt provinciale collega’s bij het beheer en gebruik hiervan. Daarnaast beheert BBI applicaties die door de organisatie worden gebruikt.
  • Bureau Documentaire Informatie (BDI). BDI ondersteunt het werk van provinciale medewerkers met middelen om documentaire informatie digitaal te ontsluiten en te beheren. Vindbaar en toegankelijk zijn daarbij belangrijke uitgangspunten. Ook ondersteunt BDI digitale bedrijfsprocessen.
  • Bureau Advies & Beleid (BAB). Informatisering & Automatisering is een integraal onderdeel van ieders werk geworden. BAB kijkt samen met provinciale medewerkers hoe alle taken nog beter uitgevoerd kunnen worden en hoe nieuwe IT-oplossingen en innovaties binnen het totaalplaatje van de provincie Zuid-Holland passen.
  • Portfoliomanagement (PM). Portfoliomanagement heeft als doel om enerzijds de beschikbare ICT-middelen in te zetten op de, vanuit organisatieperspectief gezien, meest cruciale projecten en anderzijds om de projecten op een zo goed mogelijke manier en conform afspraak uit te voeren.

Functie eisen

Harde eisen:

  • Je bent beschikbaar per 22 april aanstaande voor de duur van het project en flexibel inzetbaar;
  • Je bent beschikbaar 11 april aanstaande voor een intake gesprek; 
  • Je dient te beschikken over een eigen laptop;
  • Je kan niet parkeren in het Provinciehuis. De provincie Zuid-Holland stimuleert hiermee het gebruik van het Openbaar Vervoer;
  • Je dient bij opdrachtverstrekking de geheimhoudingsverklaring volledig in te vullen en te ondertekenen;
  • Uit het cv (conform Invulformulier Kwaliteit) blijkt minimaal dat je aantoonbaar en verifieerbaar (middels opleidingen, cursussen, certificaten, werkervaring) beschikt over:
    1. Minimaal een afgeronde MBO ICT Niveau 4 opleiding;
    2. Aantoonbare werkervaring met SCCM;
    3. Aantoonbare werkervaring met Citrix;
    4. Aantoonbare werkervaring met Office 365.
    Verificatie tijdens een eventueel matchgesprek heeft betrekking op de volgende vereiste bewijsstukken: – bv. diploma, getuigschrift, certificaat (zie hierboven punt 1). U dient deze bewijsstukken niet bij uw aanbieding te voegen maar te overleggen tijdens het matchgesprek;
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als servicedeskmedewerker.

Wensen:

  • Je hebt meer dan 5 jaar aantoonbare werkervaring als servicedeskmedewerker;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met ISM;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met TOPdesk;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring bij de overheid. 

Competenties:

  • Resultaatgericht handelen:
    – daadkrachtig optreden, proactieve houding, initiatiefrijk, pragmatisch;
    – punctueel in werkzaamheden, administratief vaardig, aanspreekbaar op resultaten;
    – stressbestendig, leergierig, accuraat, probleemoplossend;
  • Flexibiliteit:
    – tact, zorgvuldigheid;
    – in werk en werktijden;
  • Communicatieve- analyse- en adviesvaardigheden:
    – van medewerkers tot (afdelings) management; 
  • Samenwerking:
    – teamspeler; open collegiale samenwerkingsgerichte houding; 
    – sociaal vaardig, legt makkelijk contacten, kan overtuigen;
  • Didactische vaardigheden:
    – geduldig en bereid om zaken meerdere keren uit te leggen;
    – doorzettingsvermogen;
  • Algehele indruk.

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-03-25 10:43:04

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden