Servicedeskmedewerker | Den Haag

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2020-0298
Startdatum:
22-06-2020
Verwachte einddatum:
04-09-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
5 Jun 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Provincie Zuidholland op zoek naar een Servicedeskmedewerker op basis van 40 uur per week. 

Opdrachtomschrijving:
De servicedeskmedewerker zal belast zijn met het afhandelen van verzoeken en incidenten via TopDesk. Deze verzoeken en incidenten komen per e-mail, telefoon of via de balie binnen. Tevens is hij/zij inzetbaar bij werkplekbeheerwerkzaamheden (hardware- en software-installatie) en bij ICT-projecten. Ook is de servicedeskmedewerker verantwoordelijk voor het op peil houden van de voorraad aan ICT-middelen.

Taken/werkzaamheden:
De kandidaat zal werkzaamheden uitvoeren op de servicedesk. Hieronder vallen werkzaamheden aan de balie, telefoon en het behandelen van meldingen via de mail en TopDesk. Daarnaast kunnen er incidenteel werkplekbeheertaken verricht moeten worden.

Achtergrond/ aanleiding:
Voor de periode van 22 juni 2020 t/m 4 september 2020 heeft de Provincie Zuid-Holland behoefte aan een servicedeskmedewerker. De servicedeskmedewerker vervult zijn/haar rol op het ICT Plein. Dit is het aanspreekpunt voor problemen en vragen op het gebied van ICT voor alle applicatie- en infrastructuur gerichte vragen.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Je bent gedurende de periode van 22 juni 2020 tot en met 4 september 2020 beschikbaar voor 40 uur per week voor de voorbereiding, uitvoering en realisatie van het project/gevraagde werkzaamheden en is flexibel inzetbaar;
  • Minimaal een HBO-diploma behaald;
  • In het bezit van rijbewijs B;
  • Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van verzoeken en incidenten in een registratiesysteem zoals TopDesk of vergelijkbaar;
  • Aantoonbare kennis van Windows 10;
  • Aantoonbare kennis van Office 365, bijvoorbeeld aantoonbaar door middel van een
    getuigschrift van het bijwonen van een training;
  • Verificatie tijdens een eventueel interview heeft betrekking op de volgende vereiste
    bewijsstukken:
    – Diploma;
    – Getuigschrift;
    – Certificaat.
    U dient deze bewijsstukken niet bij uw aanbieding te voegen maar te overleggen tijdens het interview.

Wensen:

  • Je hebt meer dan 2 jaar werkervaring als servicedeskmedewerker. Geef aan hoeveel jaar ervaring;
  • Aantoonbare kennis van ITIL;
  • Aantoonbare werkervaring met het werken in een agile/scrum omgeving;
  • HBO-diploma behaald in de richting van ICT of vergelijkbaar.

Competenties:

  • Resultaatgericht handelen:
    – punctueel in werkzaamheden, administratief vaardig, aanspreekbaar op resultaten;
    – stressbestendig, leergierig, accuraat, probleemoplossend;
  • Flexibiliteit:
    – tact, zorgvuldigheid;
    – in werk en werktijden;
  • Samenwerking: teamspeler; open collegiale samenwerkingsgerichte houding;
  • Didactische vaardigheden:
    – geduldig en bereid om zaken meerdere keren uit te leggen;
    – doorzettingsvermogen;
  • Communicatieve- analyse- en adviesvaardigheden: van medewerkers tot (afdelings) management;
  • Algehele indruk.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

Je dient te beschikken over eigen apparatuur. Je kan niet parkeren in het Provinciehuis. De provincie Zuid-Holland stimuleert hiermee het gebruik van het Openbaar Vervoer.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-05-28 10:07:43



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden