Servicedeskmedewerkers (4 posities) | Den Haag

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2020-0516
Startdatum:
02-11-2020
Verwachte einddatum:
30-04-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
12 Oct 2020 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor Logius op zoek naar een Servicemanager (ketenbeheerder) op basis van 36 uur per week.

Opdrachtbeschrijving:
De werkzaamheden bestaan uit het afhandelen van telefonische calls die vooral naar aanleiding van de acties rondom het wisselen van PKIo- certificaten door klanten en gebruikers van Logius bij het team AansluitOndersteuning binnenkomen. Daarnaast het nabellen van klanten en gebruikers voor onder andere het herplannen van certificaatwissels en het nabellen van klanten en gebruikers ter herinnering voor het indienen van een aanvraag. De werkzaamheden zullen ook bestaan uit het afhandelen van calls en meldingen op andere onderwerpen en voorzieningen dan rondom het wisselen van certificaten. Tenslotte kan het uitvoeren van eenvoudige administratieve taken, onder meer voor het verwerken van aanvragen voor certicaatwissels, tot de werkzaamheden behoren. 

Achtergrond Opdracht:
Deze opdracht betreft de tijdelijke uitbreiding van personele capaciteit bij het team Aansluitondersteuning ivm de verwachte toename van calls en werkzaamheden als gevolg van het vervangingsplan PKI overheid certificaten.

Organisatorische context en cultuur:
Eenvoudig, snel, groen en betrouwbaar zaken regelen tussen overheden, burgers en bedrijven. Met als doel een betere dienstverlening, kosten- besparing en administratieve lastenverlichting. Daar gaat de overheid voor. Logius vervult hierin een centrale en leidende rol met oog voor de samenhang in de infrastructuur van de e-overheid. Logius is de dienst digitale overheid en onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. De diensten en standaarden van Logius zijn voor de gehele overheid ontwikkeld. Logius is verantwoordelijk voor het beheer, de doorontwikkeling en de overheidsbrede toepassingen van deze diensten en standaarden.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Servicemanagement;
  • ITSM Foundation of ITIL Foundation;
  • MBO werk en denk niveau bij voorkeur op het gebied van ICT-beheer ( 3 jr);
  • Aantoonbare ervaring in een eerstelijns support omgeving met ICT-beheer of –dienstverlening, bij voorkeur binnen de Rijksoverheid ( 3 jr).

Wensen:

  • De Logius kerncompetenties zijn:- Durf,- Initiatief, – Flexibel, – Resultaatgericht, – Samenwerken, – Zelfontwikkeling. Specifiek voor de functie Ketenbeheerder zijn daarnaast de volgende competenties gewenst: – Klantgericht, – Plannen en organiseren;
  • Kennis van de diensten en producten van Logius;
  • Ervaring met of kennis van de Agile en SAFE werkwijze.Ervaring met Confluence, Jira en Clientèle;
  • Je bent in het bezit van functie-gerelateerde (SAFe-Agile) certificeringen of bent bereid deze op korte termijn te behalen. Via de Logius Academie moeten de trainingen Agile/Scrum foundation met Safe en Safe for teams gevolgd worden.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op in de week van 19 oktober. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-10-09 10:49:42



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden