Servicemanager | Den Haag

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2019-0111
Startdatum:
18-02-2019
Verwachte einddatum:
30-11-2019
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
31 Jan 2019 5:00 PM
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functie omschrijving

De afdeling Keteninformatiediensten is voor het team DigiInkoop op zoek naar een Servicemanager.

Deze functie heeft als belangrijkste taak het voeren van regie op de applicatiebeheerder (externe leverancier) en het behartigen van de belangen van Logius en haar klanten richting de leveranciers. Daarnaast zal een deel van de taken bestaan uit procesbeheer van het 2e lijns functioneel beheer van DigiInkoop en de uitvoering van change- en releasemanagement.

Je zult werkzaam zijn in klein team met directe contacten en korte lijnen met opdrachtgevers, leveranciers, applicatiebeheerder en de gebruikers binnen de rijksoverheid. Als Servicemanager ben je belast met de operationele dagelijkse regie op het beheer door de leveranciers van DigiInkoop, het maken van SMART (proces) afspraken met de leveranciers, de borging van vastgestelde afspraken en het initiëren en coördineren van verbeteracties bij leveranciers, gebruikers en Logius. Je bent verantwoordelijk voor kwaliteitsborging en kwaliteitsverbetering en rapporteert over de realisatie van de dienstverlening naar klanten en leveranciers. Daarbij hoort ook het uitvoeren audits op processen en je rol op het gebied van kostenbeheersing en het beoordelen van kosten en facturen.
Je bent als het escalatiekanaal bij incidenten en problemen met hoge prioriteit het aanspreekpunt voor functionele problemen en issues. Je ondersteunt de proceseigenaren binnen de ministeries en draagt zorg voor de afstemming met klanten en leveranciers over (het opstellen en) leveren van dienstenrapportages.

Functie eisen

Eisen:

  • Werken volgens de ITIL-methode en ervaring op het gebied van ICT Beheer. (3 jaar)
  • Servicelevel management en SLA’s op het gebied van ICT voorzieningen (3 jaar)
  • Je hebt ervaring met complexe trajecten binnen de Rijksoverheid en ervaring met het regie voeren op een complexe keten.
  • Je hebt Oracle eBS ervaring en hebt kennis van de relevante Oracle P2P eBS modulen. (3 jaar)
  • Je bent in staat om in complexe omgevingen – met verschillende tegengestelde belangen – als spin in het web te kunnen opereren.
  • Je hebt kennis van het Rijksinkoopstelsel en Rijksbrede raamovereenkomsten.

Wensen:

  • Het is een pré wanneer je kennis hebt van het eProcurementdomein binnen de Rijksoverheid, bijvoorbeeld DigiInkoop of e-Facturatie.
  • Kennis van XML-berichtenverkeer is een pré.
  • Kennis van het melding registratie systeem Clientèle is een pré.

Competenties:

• Flexibel
• Analytisch
• Stressbestendig
• Samenwerken
• Politiek bestuurlijk sensitief
• Prioriteren
• Klantgericht
• Communicatief vaardig

Aanvullende informatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-01-30 11:07:15

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden