Servicemanager | Den Haag

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2019-0880
Startdatum:
24-09-2019
Verwachte einddatum:
30-03-2020
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
€ 70.00
Sluitingsdatum aanvraag:
16 Sep 2019 10:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Wij zijn voor SSC-ICT op zoek naar een Servicemanager voor 36 uur in de week.

Team servicemanagement bestaat uit service level managers en klant management bureau medewerkers.Samen met releatiemanagement vormt servicemanagement de afdeling klantmanagement. Team  servicemanagement is verantwoordelijk voor het opstellen, onderhouden van DVA’s en DAP’s van het gehele klanten gebied van SSC-ICT. Op verzoek van o.a. de Relatiemanager ga je mee naar klanten om de documenten te bespreken en draag je zorg voor een interne afstemming en borging van de gemaakte afspraken en dienstverlening. Servicemanagement is tevens verantwoordelijk voor participatie in de Change Advisory Board, Klacht afhandeling, Service Catalogus management, rapporteren op service levels, financiële rapportage aan klanten en interne MT rapportages, klant tevredenheid, intakeproces nieuwe klantverzoeken en draagt zorg voor een juiste en volledige administratie aangaande onze klanten en dienstverlening. Als service level manager balanceer je op het snijvlak van de business van de klant en de (gestandaardiseerde) levering van onze IT diensten. 

Vanwege het vertrek van een aantal (vaste) medewerkers heeft de afdeling Klantmanagement aanvullende capaciteit nodig. Met het oog op mogelijke veranderingen als gevolg van de aankomende transitie is besloten deze via tijdelijke inhuur te realiseren.  
Hieronder een overzicht van de taken en werkzaamheden van een service level manager:
• Relatie onderhouden met klanten op tactisch/operationeel niveau
• Bewaken kwaliteit bestaande dienstverlening
• Servicelevels bewaken
• Opstellen, beheren en onderhouden van DVA en DAP
• Klantspecifieke communicatie
• Managen incidenten in relatie tot de klant
• Rapporteren aan de klant (klantspecifiek)
• NSK’s: aanpassingen/uitbreiding bestaande dienst
• Signaleren en opstellen voorstellen verbetering van knelpunten
• Intensieve samenwerking met RM en KMB
• Beheert eigen meldingen in Topdesk

Functie eisen

  • Aantoonbare ervaring als Service Level Manager zoals beschreven in de opdrachtomschrijving (min. 4 jaar)
  • Kennis van ITIL v3 en de implementatie hiervan (min. 2 jaar)

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-09-12 06:46:39

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden