Specialist Topdesk | Amsterdam

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amsterdam
Aanvraagnummer:
A2019-0058
Startdatum:
28-01-2019
Verwachte einddatum:
15-02-2019
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
21 Jan 2019 12:00 PM
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functie omschrijving

We zijn voor onze klant op zoek naar een TOPdesk Specialist die zelfstandig de reserveringenmodule en selfserviceportal in TOPdesk 6 – versie november 2018 – gaat inrichten. De te reserveren zaken zijn onderzoeksruimten en onderzoeksopstellingen van gedrag en bewegingsleer. Deze moeten via de nog in te richten selfservice portal van TOPdesk en via het VU intranet toegankelijk gemaakt worden voor studenten en medewerkers. De beheerders van de ruimtes en opstellingen moeten deze vanuit de interface kunnen muteren, reserveringen autoriseren/wijzigen. Ook inzicht en overzicht in het gebruik van de onderzoeksruimtes en onderzoeksopstellingen moet worden gerealiseerd.

Functie eisen

  • Minimaal 5 jaar werkervaring als Specialist TOPdesk
  • Ervaring met het inrichten van de reserveringenmodule en selfserviceportal in TOPdesk 6
  • Ervaring met formulieren en configuratie/asset management in TOPdesk
  • Zelfstandig, doeltreffend en resultaatgericht als persoon

Aanvullende informatie

Intakes: donderdag 24 januari 2019 tussen 09.30 en 12.00 uur

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-01-17 14:40:28



Status : Gesloten

Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
NeeJa
Maximale uploadgrootte: 5MB

Conform de AVG-wetgeving verwijzen wij naar ons privacy statement.

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht