Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

SPOED: Incidentmanager | De Bilt

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

De Bilt
Aanvraagnummer:
2833
Startdatum:
01-01-2019
Verwachte einddatum:
01-06-2019 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
12-12-2018 08:00
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Wij zijn voor de RIVM met spoed op zoek naar een Senior Incident Manager voor 36 uur in de week. 

Als senior Incident manager draag je zorg voor het zo snel mogelijk herstellen van de diensten voor onze gebruikers bij (grote) verstoringen in de door SSC-Campus aan haar klanten geleverde diensten. Bij grote verstoringen stel je een crisisteam samen dat onder jouw regie met de hoogste urgentie zorg draagt voor herstel. Je hebt dan ook een feilloos gevoel voor urgentie en weet dit op passende wijze aan anderen over te brengen. Voor het oplossen van incidenten werk je samen met incident coördinatoren uit de oplosgroepen in de back office van het SSC-Campus. De incident manager signaleert vanuit het proces mogelijke structurele problemen en trends in de infrastructuur en verzamelt informatie voor het Problem management proces. Je werkt in verschillende verbanden nauw samen met de andere procesmanagers binnen SSC-Campus op de disciplines Request Fulfillment, Problem-, Change- en Servicelevel-management. Je rapporteert aan het hoofd Klantcontact. Het Support Center verleent eerstelijns ondersteuning aan gebruikers op de diensten van het Shared Service Centrum Campus waaronder de standaard werkplek en voorzieningen op het gebied van email, printing, netwerk en telefonie. Ondersteuning vindt plaats vanuit het Support Center en op locatie. Sinds de oprichting van Campus in 2015 werken we aan de verbetering van onze processen en het Support Center. We zijn nog volop in ontwikkeling en zoeken een incidentmanager die hier actief zijn steentje aan gaat bijdragen en nauwe afstemming met zijn omgeving.

Werkzaamheden:

  • Directe functionele aansturing van de mensen met een uitvoerende rol in het proces;
  • Procesmatig aanspreekpunt voor de oplosgroepen;
  • Bewaakt het proces op operationeel niveau;
  • Is verantwoordelijk voor rapportage over het proces;
  • Neemt regie tijdens Major Incidents door het samenstellen en bijeenroepen van crisisteam, schakelt zo nodig externe leveranciers aan;
  • Draagt zorg voor communicatie bij (dreigende ) grote verstoringen;
  • Overlegt regelmatig met betrokken coördinatoren, het lijnmanagement van de betrokken. afdelingen/teams en de mede proceseigenaren;
  • Plant en bewaakt de kwaliteit en resultaten van het incident managementproces;
  • Is verantwoordelijk voor juiste registratie, consistentie en actualiteit van de procesadministratie in het service management systeem (Topdesk);
  • Is verantwoordelijk voor rapportage over het proces. Faciliteert, instrueert en coacht de mensen met een uitvoerende rol binnen het proces;
  • Adviseert gevraagd en ongevraagd terzake, dan wel doet voorstellen (inclusief aanpak en middelenraming) m.b.t. trends en ter oplossing van storingen;
  • Neemt regie tijdens Major Incidents door het samenstellen en bijeenroepen van crisisteam, schakelt zo nodig externe leveranciers aan;
  • Levert bij Major Incidents een Major Incident Rapport op aan hoofd Kantcontact;
  • Draagt zorg voor communicatie bij (dreigende ) grote verstoringen.

Functie eisen

  • Je hebt minimaal 7 jaar ervaring met Incidentmanagerrol (KO);
  • Je hebt aantoonbare ervaring in het werken met TOPdesk (KO);
  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met de ontwikkeling rapportage en implementatie rapportage (KO).

Competenties:

  • Je toont eigenaarschap van het incident management proces en neemt verantwoordelijkheid in het bepalen van prioriteiten;
  • Je kunt goed schakelen en verbinden omdat je zowel de taal van de techniek als die van de gebruiker, management en klant spreekt;
  • Je hebt kennis van de processen Problem Management & Request Fulfillment;
  • Je hebt minimaal een voltooide hbo-opleiding;
  • Je hebt geen 9-5 mentaliteit en draait mee in stand-by diensten;
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt ervaring met het functioneel aansturen van medewerkers;
  • Je bent zeer resultaatgericht, initiatiefvol, inventief en hebt overtuigingskracht;
  • Je voelt je thuis in een omgeving die in ontwikkeling en beweging is en kunt hierin je bijdrage leveren.

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-12-11 10:57:30



Status : Gesloten

Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht