Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Systeem- en Netwerkbeheerder 2e uitvraag | Zoetermeer, Den Haag

Standplaats:

Zoetermeer, Den Haag
Aanvraagnummer:
1735
Startdatum:
06-02-2018
Verwachte einddatum:
31-12-2018
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
29-01-2018 09:00
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Wij zijn SSC-ICT, het Shared Service Centrum ICT van en voor het rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. We zijn een van de grootste fullservice ICT-dienstverleners binnen het rijk en servicen de gehele rijksdienst met onder meer rijksbrede IT-services. Ons shared service centrum ondersteunt meer dan 50.000 werkplekken en mobiele devices in Nederland en op 160 ambassadeposten over de gehele wereld. Daarnaast beheren en ontwikkelen we ruim 1000 applicaties, verzorgen housing en hosting in het state of the art overheidsdatacenter (ODC), bieden IT-diensten met extra hoge beveiligingsniveaus en voeren jaarlijks zo’n 260 ICTprojecten uit, waaronder internationale evenementen als het EU-voorzitterschap. Zo zorgen we dat ambtenaren hun belangrijke werk in dienst van de samenleving altijd, overal en veilig kunnen doen.

De functie betreft uitvoering van beheer en monitoring taken ten behoeve van de gehele door SSC-ICT beheerde ICTinfrastructuur, met de nadruk op het deel van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Hier zijn ca. 5500 medewerkers over de gehele wereld dagelijks van afhankelijk. Team OCR is dan ook een “24 uurs bedrijf”. Dagelijkse activeiten betreffen 2e- en 3e-lijnswerkzaamheden, met name systeembeheer, netwerkbeheer en incident management.

Het Team OCR werkt conform een volcontinu rooster van 16 weken, waarbij er gemiddeld 36 uur per week inzet wordt gevraagd van de medewerker. In voorkomende gevallen zal er dus binnen de context van 1 week meer of minder uren worden gewerkt.

Functie eisen

  • In bezit van MCITP EA Windows Server 2008 (of later)
  • In bezit van ITIL Foundation v3 2011 certificaat (of later)
  • Bereid om in volcontinu dienst te werken
  • Bereid om dienstreizen naar het buitenland te maken
  • Kennis en beheersing van de Engelse taal
  • Samenwerking op teamniveau en met overige betrokken partijen
  • Proactieve professionele instelling en accurate werkwijze
  • Sociaal en communicatief vaardig
  • Kennis van beheerhulpmiddelen HP Openview en Topdesk
  • Kennis van en ervaring met Windows Desktop en Server OS, AD, Microsoft Exchange, DFS, VMWare, Hyper-V, SCCM, RES WM, Citrix, en Microsoft Office producten.
  • Kennis van en ervaring met op TCP/IP gebaseerde WAN en LAN infrastructuren, incl. routers en switches
  • Minimaal 4 tot 6 jaar werkervaring in een complexe ICT beheeromgeving
  • Bezit van Cisco CCNA certificaat is een pré
  • Kennis van en ervaring met scripting is een pré

Aanvullende informatie

CV in het Nederlands, word en max 5 pagina´s

Graag aanbieden met een all in uurtarief, incl vol continue diensten. 

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-01-25 07:02:37



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Status : Gesloten

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht