Systeembeheerder | Amstelveen

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amstelveen
Aanvraagnummer:
A2020-0106
Startdatum:
02-03-2020
Verwachte einddatum:
01-09-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
20 Feb 2020 12:00 PM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Quest4 is voor de Gemeente Amstelveen op zoek naar een systeembeheer voor 36 uur in de week.

De afdeling A&I van de gemeente Amstelveen bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur, Applicaties, Informatievoorziening en Basisinformatie. De afdeling A&I is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, het projectmanagement en advies, de objectgebonden basisinformatie en de documentaire informatievoorziening.

Je werk bestaat uit het beheren van applicaties en distributie in de ICT omgeving en uitrol en onderhouden van de werkplekken (Windows, RES/Ivanti, SCCM en Citrix), afhandelen van tweedelijns en derdelijns incidenten en het gecontroleerd doorvoeren van wijzigingen. Daarnaast neem je deel in projecten. Incidenten en verzoeken komen binnen via de Servicedesk (eerstelijns). Indien nodig schakel je technisch specialisten (leveranciers) in voor de oplossing, waarbij je zelf case-verantwoordelijk blijft. Je informeert de Servicedesk over de voortgang en gekozen oplossing. Je voelt je comfortabel in onze dynamische en complexe ICT-omgeving en je schrikt niet van veel ad-hoc optredens. Weekend- of avondwerk vanwege onderhoud of andere oorzaken is onderdeel van het werk, maar niet structureel. Wij zijn op zoek naar een ervaren Systeembeheerder die bekend is met applicatie-omgeving, RES/Ivanti, uitrol van werkplekken, de ITIL uitgangspunten en enthousiast is om hier samen met de collega’s invulling aan te geven.

Kandidaatomschrijving

  • Je beschikt minimaal over een MBO 4 diploma;
  • Je hebt ervaring met werkplekbeheer; installatie van IT-apparatuur zoals pc’s, laptops, iPads, printers, telefoons en applicaties;
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent Microsoft gecertificeerd MCSE (minimaal 2012);
  • Je hebt kennis van servicemanagement procesmodellen: ITSM foundation of ITIL Foundation; Ervaring met TOPdesk is een pré;
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met virtualisatie (server-, werkplek en applicatie-virtualisatie);
  • Je hebt ervaring met RES/Ivanti, workspace-control en Endpointmanagement; App-V SCCM en WSUS 
  • Je hebt aantoonbare inhoudelijke kennis van automatiseringssysteem waaronder producten van Microsoft Server (2008 R2 tot 2016);
  • Je hebt kennis en ervaring met Citrix XenDesktop 7.15, Citrix MDM;
  • Je hebt kennis van en ervaring met netwerken.

Wij zoeken iemand met een helicopterview. Je bent een teamworker, je bent communicatief sterk en hebt een goed ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel. Je resultaatgerichtheid is groot en je bent doortastend en proactief. Je kan zowel met technisch specialisten als eindgebruikers communiceren en je zorgt samen met je collega-specialisten dat verstoringen binnen de vastgestelde afspraken opgelost worden. 

Competenties

Als Systeembeheerder beschik je over de volgende competenties:

  • Proactief
  • Stressbestendig
  • Doorpakker
  • Accuraat
  • Goed in plannen en organiseren
  • Professioneel
  • Oplossingsgericht
  • Analytisch vermogen
  • Hands-on mentaliteit
  • Betrouwbaar
  • Samenwerken
  • Snel verbanden kunnen leggen
  • Dienstverlenend en communicatief vaardig (in woord en schrift)

Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

De aanvang van de opdracht is per 1 maart 2020. Kandidaten die minder dan 32 uur werken komen niet in aanmerking voor de opdracht.

Functie eisen en wensen

  • Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO4 opleiding op het gebied van ICT.
  • Op CV aantoonbaar een certificering van minimaal MCSE 2012.
  • Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar brede ICT-kennis en –ervaring op het gebied van applicatievirtualisatie- en RES/Ivanti. (duidelijk toegelicht en verwoord)
  • Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring met Ivanti, opgedaan in de afgelopen 3 jaar.
  • Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar.

Aanvullende informatie

Opmaak cv:

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-02-19 06:26:02



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden