Systeembeheerder ICT | Breda
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Breda
- Aanvraagnummer:
- A2020-0220
- Startdatum:
- 01-05-2020
- Verwachte einddatum:
- 01-11-2020 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 32-36
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 15 Apr 2020 9:00 AM
- Contactpersoon Quest4:
- Winhold Bartelink
- Telefoonnummer:
- 06 – 46 12 98 22
Functieomschrijving
Per direct zijn wij op zoek naar een ervaren Systeembeheerder ICT voor gemiddeld 32-36 uur per week. Het betreft een tijdelijke detachering voor een minimale periode van 6 maanden met een optie tot verlenging van 3 keer 6 maanden. Waterschap Brabantse Delta is gevestigd in Breda.
- Alle systeem en netwerkbeheerders werken i.v.m. de Corona-crisis vanuit thuis. Inwerken zal moeizamer verlopen;
- Tijdens de inwerkperiode willen wij beginnen met een inzet voor een periode van 2 tot 3 weken van 2 tot 3 dagen per week. Beide afhankelijk van de ervaring en verwachte snelheid van inwerken.
Op basis van ervaringen worden de volgende punten uit de offerte aanvraag benadrukt:
- Met het werken naar in de ICT gebruikte methodieken en procesmodellen zoals ITIL en KANBAN en kan actief bijdragen aan de verdere professionalisering van het team;
- Het voorgaande punt ook in combinatie met HBO werk- en denk-niveau;
- “wij vinden een redelijke reistijd van belang voor de kwaliteit van inzet.”. Deze voorwaarde nemen wij serieus, daar we mogelijk voor een langere periode inlenen.
Werkterrein:
- Je werkt in het team ICT en daarbinnen in het sub-team systeem- en netwerkbeheer;
- Je werkt vaak nauw samen met je collega systeembeheerders, applicatiebeheerders, databasebeheerders, integratiespecialisten, de Helpdesk-ICT (intake en 1e lijn) en gebruikers;
- Daarnaast heb je contact met ICT-leveranciers en draagt bij aan projecten en verder professionalisering van het ICT-werkproces.
Functie-eisen en wensen
Harde eisen:
- Je bent geen zzp’er en je komt voor de duur van het project in dienst bij Quest4;
- Proactief, initiatiefvol, resultaatgericht en pragmatisch en toch het vermogen het grote geheel te overzien en in staat gestructureerd te werken;
- Je werkt volgens de afgesproken ICT-procedures;
- Vernieuwingen in technologie en veranderingen in de manier van werken zie je als een uitdaging en pak je makkelijk gestructureerd op;
- Je bent een techneut die goed en makkelijk samenwerkt;
- Theoretische en praktische kennis over het werkgebied;
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
- HBO werk- en denkniveau, aangevuld met relevante ICT opleidingen;
- Theoretische en praktische kennis op het gebied van Microsoft, Microsoft Server, Microsoft Azure en Exchange Online;
- Theoretische en praktische kennis op het gebied van VMWare ESX, Netwerken en Powershell;
- Klant en resultaat gericht; met oog voor de ICT-processen, (informatie)veiligheid en de gewenste architectuur;
- Ervaring met het werken naar in de ICT gebruikte methodieken en procesmodellen zoals ITIL en KANBAN;
- Een volwaardige gesprekspartner voor de organisatie. In staat om complexe materie te vertalen naar begrijpelijke taal; je bent klantgericht;
- In staat om klantwensen te vertalen naar oplossingen die passen binnen de infrastructuur;
- Goede schriftelijk en mondeling communicatieve vaardigheden.
Wensen:
- Ervaring met de regierol richting leveranciers;
- Kennis van procesautomatisering;
Aanvullende informatie
Opmaak cv
- In het Nederlands;
- In word;
- Maximaal 5 pagina’s.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2020-04-14 09:06:31