Technisch Consultant Horeca | Hoofddorp

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Hoofddorp
Aanvraagnummer:
A2020-0095
Startdatum:
16-03-2020
Verwachte einddatum:
31-08-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32/40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
20 Feb 2020 3:00 PM
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functie omschrijving

Als Technisch Consultant Horeca, werk jij achter de schermen mee en draag je bij aan de casinobeleving voor onze gasten. Jij bent de schakel tussen de gebruikers en onze IT-afdeling. Je bent verantwoordelijk voor het beheren en stabiliseren van de huidige omgeving en inventariseert en specificeert de gewenste en noodzakelijke aanpassingen van de IT producten die gebruikt worden binnen de horeca-omgeving van het Casino. Daarnaast werk je in de korte sprints aan vernieuwing. Als Technisch Consultant Horeca weet je als geen ander de behoefte van de eindgebruiker in kaart te brengen door continue in contact te staan met de collega’s op de werkvloer. Je komt proactief met verbetervoorstellen waardoor de applicaties onze business nog beter voorzien in hun behoeften.

De changes die voortvloeien uit deze verbetervoorstellen zorgen ervoor dat je werk ook resultaat gedreven is. Als Technisch Consultant ben je regelmatig in de vestigingen en ziet de impact van jouw oplossingen. Je hebt oog voor het verbeteren van gebruiksvriendelijkheid en optimaliseren van functionaliteiten. Jouw team Jouw werk als Technisch Applicatie Specialist is afwisselend, je hebt met diverse collega’s en afdelingen te maken. Oplossingsgericht als je bent, krijg je de juiste mensen mee met jouw ideeën wanneer zij jouw expertise nodig hebben. Jouw dag start met een stand up, je werkt in korte sprints aan refinements en zorgt dat incidenten zo snel als mogelijk worden opgelost. Je bent verantwoordelijk voor de stabiliteit en continuïteit van de infrastructuur van de Horeca-omgeving. Geen dag is hetzelfde!

Functie eisen en wensen

Jij bent degene die altijd op zoek is naar verbeteringen vanuit de gedachte van de eindgebruiker. Daarnaast ben je nieuwsgierig en heb je een kritische blik. Jij gaat met een goed gevoel naar huis als je weet dat je hebt bijgedragen aan de 9+ ervaring van onze gasten. Met jouw inspanningen ondersteun je de collega’s op de casinovloer in het gemakkelijk maken van hun werkzaamheden. Om optimaal invulling te geven aan de functie vragen we daarnaast het volgende:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Afgeronde ICT opleiding
  • Ervaring met het werken in een Agile omgeving;
  • Klantgericht
  • Ervaring met een Horeca-omgeving is een pré
  • Goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden;
  • Kennis van ITIL en BISL.
  • Database kennis (Micosoft/SQL)
  • Ervaring met Apps/integratie

Aanvullende informatie

Intakegesprekken zijn gepland op Vrijdag 28 februari tussen 11.00- 17.00 uur.

De startdatum staat gepland op maandag 16 maart of eerder, afhankelijk en onder voorbehoud van afronding AOZ.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-02-14 13:54:36



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden