Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Technisch Consultant (Migratie Telefooncentrale) | Amsterdam

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amsterdam
Aanvraagnummer:
A2018-2897
Startdatum:
21-01-2019
Verwachte einddatum:
20-07-2019 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
24
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
7 Jan 2019 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Wij zijn voor het Waternet op zoek naar een technisch Consultant (migratie telefooncentrale) voor 24 uur in de week

Om bovenstaande succesvol te begeleiden zoeken wij een pragmatische implementatie manager/consultant die naast het realiseren ook gevraagd en ongevraagd advies kan geven over de beste oplossing voor Waternet. Dit is zowel technisch als functioneel.

 Specifieke werkzaamheden voor deze rol:

  • Migreren van de huidige telefooncentrale naar de aangeboden Cloud telefonieoplossing naar de beoogde leverancier;
  • Geven van gevraagd en ongevraagd advies op het complete vakgebied van vaste telefonie en call centers;
  • Maken van een migratieplan die past in de Agile werkwijze van Waternet;
  • Migreren van vaste telefoonlijnen (ISDN) naar SIP;
  • Managen van alle stakeholders binnen Waternet ten aanzien vaste telefonie waaronder het callcenter;
  • Aansturen van meerdere leveranciers, zowel de leverancier van de huidige telefoniecentrale als de beoogde;
  • In staat om ook praktisch aan de slag te gaan om tot het beoogde resultaat te komen;
  • Managen van het beschikbare budget voor de implementatie;
  • Managen en oplossen van eventuele onvoorziene situaties die voortkomen uit de migratie zoals niet bekende telefoonlijnen;
  • Inrichten van het beheer zodat de bestaande organisatie de dagelijkse werkzaamheden rondom vaste telefonie kan uitvoeren waar nodig;
  • Maken van werkafspraken met de nieuwe leverancier en verder afstemmen van SLA’s en DAP’s tussen de leverancier en Waternet;
  • Samenwerken met de interne medewerkers die betrokken zijn bij vaste telefonie waaronder de huidige telefonie beheerder en netwerkbeheer;
  • (Laten) verzorgen van de communicatie naar alle gebruikers binnen Waternet van vaste telefonie over de wijzigingen in functionaliteit;

Functie eisen

  • Minimaal 15 jaar aantoonbare ervaring opgedaan in de afgelopen 17 jaar met migraties op het gebied van vaste telefonie bij vergelijkbare organisaties qua omvang zoals Waternet;
  • Aantoonbare ervaring minimaal 3 jaar met het migreren van vaste telefonie naar een Cloud oplossing van een leverancier;
  • Aantoonbare ervaring met het geven van advies op technisch en functioneel gebied voor vaste telefonie;
  • Aantoonbare ervaring met inrichten en migreren van callcenters;
  • Aantoonbare ervaring in vergelijkbare complexe omgevingen.

     Pre’s

  • Ervaring met Skype for business / Microsoft Teams;
  • Ervaring met VDI omgevingen;

     Competenties:

  • Pro actief
  • Doelgericht
  • Pragmatisch
  • Communicatief vaardig
  • Organisatiesensitief
  • Flexibiliteit

    Bovengenoemde competenties zullen worden getoetst tijdens het match gesprek.

Aanvullende informatie

CV in het Nederlands, MS word en max 5 pagina’s 

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-12-28 11:29:45



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Status : Gesloten

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht