Technisch Projectleider Infrastructuur | Utrecht

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Utrecht
Aanvraagnummer:
A2019-0875
Startdatum:
23-09-2019
Verwachte einddatum:
31-03-2020
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
10 Sep 2019 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen
Telefoonnummer:
06 – 29 98 58 99

Functie omschrijving

Wij zijn voor de Gemeente Utrecht op zoek naar een Technisch Projectleider infrastructuur voor 36 uur per week. 

Functie omschrijving:
Als projectleider ga je deel uitmaken van een projectteam. Samen met je team bouw je elke dag aan functionaliteit op basis van ICT infrastructuur bouwstenen. Je werkt deelprojecten verder uit voor verschillende opdrachtgevers, je stelt projectplannen op, coördineert projectactiviteiten, rapporteert over voortgang en implementeert ICT oplossingen. Je zal worden ingezet op business en Life Cycle Management projecten.

Dit is wat wij doen:
Automatisering Utrecht ontwikkelt, levert, installeert en beheert alles wat nodig is voor de automatisering, de digitalisering en het digitaal werken van de gemeentelijke organisatie. We zorgen voor een stabiele en optimaal beschikbare ICT infrastructuur. We werken aan kantoorautomatisering, telefonie, organiseren hosting, dataopslag en virtualisatie. We voeren selfservice in en we automatiseren en standaardiseren waar mogelijk beheertaken. Bij dit alles zoeken we naar vernieuwende en besparende werkwijzen en producten. Zo dragen wij ons steentje bij aan een goede bedrijfsvoering.

Hier zijn we trots op:
Wij willen vooroplopen als het gaat om innovatie. We werken in het Utrechtse Stadskantoor met een ‘state of the art’ ICT omgeving en een moderne technische infrastructuur. Wij zijn klantgericht en gemotiveerd om problemen op te lossen, te ontzorgen en te vernieuwen. Door onze dienstverlening, maatwerkoplossingen en support, kunnen collega’s zich optimaal richten op hun kerntaken voor burgers en bedrijven. Soortgelijke diensten leveren we ook aan andere publieke organisaties. Het leveren van een goede service aan onze interne en externe klanten is topprioriteit.

Onze plek in de organisatie:
De afdeling Automatisering Utrecht bestaat uit vier clusters, die focussen op de nieuwe technologie en dienstverlening: Besturing & Control, Vernieuwing, Solution Center en Operations Center. Automatisering Utrecht is één van de ‘interne bedrijven’ die de andere organisatieonderdelen adviseren en ondersteunen bij de uitvoering van hun bedrijfsvoering. Om goede resultaten te halen, bij te blijven en te vernieuwen, werken we nauw en veel samen met de organisatieonderdelen en met marktpartijen. Het cluster Vernieuwing ontwikkelt en vernieuwt de ICT-infrastructuur. Naast oa Architectuur en Beveiliging is hier ook Projectmanagement ondergebracht. Het team Projectmanagement is samengesteld uit een coördinator, projectleiders, een project management officer en een projectbeheerser. Daarnaast wordt bemensing voor het opleveren van projectproducten geleverd vanuit de verschillende operationele beheerafdelingen.

Start Inhuur: Na in bezit zijn van een geldige VOG

Functie eisen

Harde eisen:

  • Je bent beschikbaar op 17 september aanstaande tussen 10.00-11.00 uur en 14.00-16.00 uur;
  • De Gemeente Utrecht verwacht van de externe medewerkers dat zij telefonisch bereikbaar zijn;
  • De projectleider is per direct full-time (36 u/w) beschikbaar en bereid om 5 dagen in de week vanuit het Stadskantoor te Utrecht te werken;
  • Je bent bereid om in voorkomende gevallen in het weekend te werken;
  • De technisch projectleider dient minimaal een HBO werk- en denkniveau te hebben;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met het managen van technische ICT projecten;
  • Je hebt bij voorkeur kennis van en ervaring met applicatie hosting op basis van vSphere, Windows Server en Linux. Beschrijf de rol, taken, verantwoordelijkheden en behaalde resultaat;
  • Voor deze aanvraag ontvangen wij graag twee relevante referenties die door Gemeente Utrecht na gebeld mogen worden. Je geeft met het indienen van de referenties de Gemeente Utrecht akkoord om contact op te nemen met de referenten (Naam organisatie waar opdracht werd vervuld, contactpersoon, afdeling en telefoonnummer contactpersoon).

Competenties:

  • In je aanpak toon je eigen initiatief;
  • Werk je zelfstandig;
  • Ben je vasthoudend en tactisch;
  • Je bent communicatief vaardig (in woord en op schrift);
  • Je bent een echte team player.

Aanvullende informatie

 Opmaak cv

  • In het Nederlands;
  • In word;
  • Maximaal 3 A4 (enkelzijdig) pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06 – 29 98 58 99. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2019-09-09 08:47:23

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden