Technisch support specialist | Den Haag

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2021-1396
Startdatum:
01-06-2021
Verwachte einddatum:
31-05-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
13-05-2021 07:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor DICTU op zoek naar een Technisch support specialist op basis van 36 uur per week.

Opdrachtomschrijving:

  • Het opstellen van technisch bouw documentatie;
  • Belast met beheer en onderhoudswerkzaamheden;
  • Verantwoordelijk voor het oplossen van incidenten (code) en problems;
  • Verricht aanpassingen aan de applicaties, al dan niet releasematig (incl. Systeemtest);
  • Signaleert koppelingen met andere applicaties; verzorgt de integratie en acceptatie van software op de installed bases van EZ, die door externe leveranciers zijn ontwikkeld c.q. zijn aangepast;
  • Onderhoudt contacten met Functioneel Applicatie Beheerders bij opdrachtgevers;
  • Onderhoudt documentatie (technisch en functioneel); stemt af met betrokken teams;
  • Onderhoudt kennis van techniek, applicatiesoftware, inhoud van databases en omgevingen.

Achtergrond opdracht:
Bij DICTU worden voor een aantal projecten scripting werkzaamheden uitgevoerd. Voor deze projecten hebben we op flexibele wijze inhuurcapaciteit nodig.

Toelichting van de omgeving:
De DICTU heeft een aantal centrale omgevingen waarin tooling voor gebruikers en beheerders aangeboden wordt. De omgeving is gebaseerd op XenDesktop en XenApp. De applicaties moeten gevirtualiseerd worden d.m.v Microsoft App-V versie 5 en eventueel traditionele MSI’s, voordat ze op deze omgeving aangeboden kunnen worden. Vaak lopen we hier tegen tecnische uitdtagingen aan, die niet standaard opgelost kunne worden. Voor deze werkzaamheden zoeken wij een App-V sequencer., applicatiebeheer en opstellen applicatiedossiers. De applicaties (tools) zullen vanuit de centrale omgeving beschikbaar worden gesteld middels een App-V package in een Citrix omgeving gebaseerd op XenApp versie 6.5 en XenDesktop versie 7. In ieder geval moeten Oracle en JAVA applicaties aangeboden worden. Kaders: Processen en procedures binnen Packaging straat; ontwerpen (LLD en HLD) en architectuur van de omgevingen.

Organisatie:
DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart.

Toelichting:
Technical support betreft een zware inhoudelijke rol. Technical support is in staat om het totaal van een vraagstuk te overzien. Breedte (overzicht) en diepte (specialistische deskundigheid) op enkele terreinen zijn hierbij van belang. Waar actuele kennis te kort schiet is technisch support in staat zich nieuwe materie snel eigen te maken. Vaak is technisch support in de tweede lijn betrokken bij het oplossen van incidenten en problemen die ontstaan zijn door technische redenen.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Alleen kandidaten die in loondienst zijn komen in aanmerking voor deze opdracht. Ben jij ZZP’er informeer dan naar onze mogelijkheden;
  • Aantoonbare ervaring packaging op Appv 5.x, MSI;
  • Aantoonbare ervaring in User Profile management;
  • Aantoonbare ervaring met XenDesktop. informatievoorziening naar techniek en operatie;
  • Aantoonbare ervaring met Windows 10, Server 2016/2019, SCCM teams en het hebben van een visie wat dat voor het werken onder architectuur betekent;
  • 5 jaar HBO werk en denkniveau.

Wensen:

  • Competenties: – Communicatieve vaardigheden in het contact met opdrachtgevers, met collega´s bij de andere teams en met leveranciers; – Klant en resultaat gericht; – Proactieve instelling ten aanzien van het signaleren van verbetervoorstellen, workload richting Teamleider en signalen omtrent risico’s bij oplevering e.d.Informatieanalyse, aanpassingsvermogen, omgaan met details, samenwerken, klantgerichtheid, leervermogen; – TeamworkerPragmatisch, oplossings- en resultaatgericht; – Proactief; – Communicatief; – Secuur; – Stressbestendig; – Doorzettingsvermogen / geduld;
  • Aanvullende kennis: – Bekend met ITIL en ASL. (PRINCE2 en SCRUM pré); – Appv 5.x; MSI packaging; – Immidio Flex; – RES Powerfuse; – PowershellWindows 2008 R2; – Windows 10, Windows 2016; – Kennis van onze systemen COBA, CBO-2, CW (Allemaal Citrix VDI)Jira; – TopDesk; APM; – Kennis Informatie systemen (KIS), PIN;
  • Aantoonbare kennis en ervaring met het sequencen van applicaties met App-V versie 5; maken van msi scripts. Bij problemen tijdens de installatie van de applicaties moet de betreffende persoon uit ervaring kunnen vaststellen wat de oorzaak is van het probleem en deze kunnen oplossen door het aanbieden van een aangepast script.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-05-07 07:28:49

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden