Pitstop voor succes
ICT detachering & recruitment

Twee Servicedesk Medewerkers | Apeldoorn

Standplaats:

Apeldoorn
Aanvraagnummer:
1837
Startdatum:
05-03-2018
Verwachte einddatum:
04-06-2018
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
22-02-2018 12:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functie omschrijving

Datacenter Services (DCS) faciliteert de Belastingdienst met optimale infrastructuurdiensten, nu en in de toekomst. Dat doet het samen met de andere onderdelen van de IV-keten. Het datacenter levert generieke diensten waar dat kan, en specifieke diensten waar dat moet. Dat is ontstaan uit het besef dat IT een cruciale enabler is voor de taak van de Belastingdienst. Binnen de afdeling Generieke Dienstverlening van DCS bevindt zich het team Servicedesk. Het team Servicedesk bestaat uit een 60-tal medewerkers, waarvan momenteel ongeveer 45 direct zijn ingezet als belagent. De overige medewerkers zijn ingezet op coördinatie, planning, rapportage, kwaliteit, coaching etc. Van de 45 belagenten zijn een 6-tal medewerkers (zowel eigen personeel als extern personeel) ingeroosterd in consignatiediensten.

De Servicedesk is het contactpunt binnen B/CIE voor eindgebruikers binnen het ministerie van Financiën om hun verstoringen te melden, registreren en op te laten lossen. De Servicedesk streeft naar een hoog oplossend vermogen waardoor de verstoringen en incidenten in de ICT-dienstverlening al na één contact met de Servicedesk opgelost worden. Het oplossend vermogen ligt momenteel op ong. 70%, waarbij ong. 60% al na één contact wordt opgelost. De Servicedesk is het portaal van DCS waar eindgebruikers en interne klanten van IV Service requests kunnen aanleveren. De Servicedesk is voor de eindgebruikers een Single Point Of Communication bij: verstoringen of vragen op het gebied van ICT; klachten en/of complimenten; Service requests zoals bijv. aanvragen van producten uit de Producten- en Diensten Catalogus. De servicedesk is altijd telefonisch bereikbaar. Op werkdagen tussen 7.00 en 20.00 uur wordt gewerkt vanaf een desk op locatie in Apeldoorn. De invulling van de bezetting wordt geregeld via een rooster. Tussen 20.00 en 7.00 de volgende werkdag en in het weekend zijn er consignatiediensten.

ls servicedeskmedewerker ondersteun je eindgebruikers (belastingdienstmedewerkers) op het gebied van ICT-services. Je draagt zorg voor het zorgvuldig aannemen, in behandeling nemen en zo snel mogelijk verhelpen van technische en functionele storingen. Daarbij maak je gebruik van een known-error-base. Daarnaast beantwoord je vragen en verzoeken van eindgebruikers. Vanuit een operationele analyse onderken je samenhangende technische en functionele verstoringen, vragen en verzoeken. Als daar aanleiding toe is, zorg je voor het aanpassen van prioriteit en aard van het afhandelingstraject. Tijdens het inwerktraject gedurende twee weken word je intensief begeleidt door een coach. Op termijn kan je mogelijk ingepland worden voor consignatiediensten tussen 18.00 uur en 7.00 uur.

Functie eisen

  • 0,5 jaar MBO-4 op het gebied van ICT
  • Certificaat ITIL Foundation
  • 0,5 jaar Kennis en ervaring van het operating system Windows 7 en 8

Aanvullende informatie

Competenties:

  • Teamspeler met goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
  • Klantgerichte eigenschappen; Stressbestendig; Analytisch;
  • Goed in staat zijn om kennis over te dragen aan interne medewerkers;
  • Zelfstandigheid; kunnen werken met voldoende inzicht om raakvlakken met de omgeving (zoals klant, collega’s, 3e lijnsoplosgroepen) te onderkennen en daarmee rekening te houden.

Wensen:

  • Kennis van netwerk componenten;
  • Kennis van Microsoft Office 2010 en 2013;
  • Kennis van telefonie, zowel vast, mobiel als VoIP;
  • Kennis van servicedeskbeheertool van ICD is een pré;
  • Kennis van Linux is een pré;
  • Kennis van IBM Notes is een pré;
  • Aantoonbaar minimaal 1 jaar 1e-lijns servicedesk ervaring;
  • HBO werk- en denkniveau bij voorkeur op het gebied van ICT

 

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2018-02-19 10:55:08



Aanmelden voor functie

Aanmelden voor functie
Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Winhold Bartelink

contactpersoon:

Winhold Bartelink

Bel me nu!

Zoek opdrachten via Quest4

Aanmelden Job Alert

Plaats een opdracht op Quest4

Plaats een opdracht