Werkplek Beheerder | Den Haag

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2021-1417
Startdatum:
01-07-2021
Verwachte einddatum:
30-06-2022 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
18-05-2021 08:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens op zoek naar een Werkplek Beheerder op basis van 40 uur per week.

Functieomschrijving:
De kernwaarden van de democratie: het ministerie van BZK zorgt ervoor dat die gewaarborgd zijn. BZK staat voor een goed en slagvaardig openbaar bestuur en een overheid waar burgers op kunnen vertrouwen. Het ministerie draagt eraan bij dat burgers kunnen wonen in betaalbare, veilige en energiezuinige woningen in een buurt waar iedereen meedoet en het prettig leven is. Daarnaast werkt BZK aan een kleinere en efficiëntere overheid, zodat die met een minimum aan middelen het maximale voor burgers en bedrijven kan bereiken. ‘Samen leven en wonen, in een democratische rechtsstaat, met een slagvaardig bestuur. BZK, duidelijk voor mensen.’

De Rijksdienst voor Identiteitsgegevens is dé uitvoeringsorganisatie op het gebied van persoonsgegevens en reisdocumenten voor het Koninkrijk der Nederlanden. We werken aan een goed en veilig beheer en gebruik van de Basisregistratie Personen, het Burgerservicenummer en aan het terugdringen van adres- en identiteitsfraude. Ook zijn we verantwoordelijk voor het stelsel van reisdocumenten (paspoorten en identiteitskaarten). We doen dit werk voor gemeenten en andere betrokken overheidsinstanties en koepelorganisaties, zoals de Belastingdienst, het UWV, de pensioenfondsen en de SVB. Ook in het Caribische deel van het Koninkrijk bouwen we samen aan een betrouwbare persoonsinformatievoorziening.

Opdracht:
Als Werkplek beheerder voor de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens (RvIG) zorg je ervoor dat de taken m.b.t. het End Point Device (EPD) optimaal verlopen. Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van de inkomende aanvragen en meldingen rondom EPD. Jij zorgt ervoor dat de dienstverlening loopt conform gemaakte afspraken, IV-processen en procedures.

Jij hebt als Werkplek Beheerder ervaring met het afhandelen van vragen en issues en ondersteunt de gebruikers met de vragen. Je zorgt voor de voorraad en neemt acties wanneer hardware bijbesteld moet worden. Je begrijpt de gebruikers en speelt in op diens behoeften en wensen. Je toetst de klanttevredenheid en zorgt ervoor dat aan gestelde normen wordt voldaan door de dienstverlening te bewaken. Je zorgt voor rapportage door inregelen van Dashboards. Jij bent, als het erop aan komt, aanspreekpunt voor je organisatie bij issues rond de taken behorende tot je afdeling. Jij kijkt kritisch naar de dagelijkse gang van zaken en inventariseert de behoeften van onze gebruikers. Zodoende doe je voorstellen voor verbetering van de dienstverlening. Vervolgens pak je de uitwerking van deze ideeën ook zelf op en implementeer je deze.

Opdrachtomschrijving:

Je maakt onderdeel uit van het IV&S Infra team waarbij de belangrijkste taken zijn:

  • Configureren, voorbereiden en uitgeven van end point devices / smartcards;
  • Inname van End point devices / smartcards;
  • Helpen en ondersteunen met de vragen van de gebruikers van EPD;
  • Afhandelen van meldingen t.a.v. defects aan EPD’s in Topdesk;
  • Helpen met documenteren van werkzaamheden, maken van handleidingen en instructies;
  • Opzetten van assetmanagement proces en implementeren van een tool om assets te beheren rondom EPD’s;
  • Beheren van voorraad;
  • Rapportage over meldingen en aanvragen door inzet van Dashboards.

Gevraagd:

  • Ervaring binnen een complexe organisatie en/of (Rijks) overheid en is een pré; 
  • Ervaring binnen een hoog beveiligde omgeving is een pré;
  • Ervaring met werkplek beheer, voorraad beheer, ondersteuning aan gebruikers;
  • Sterke algemene kennis van ICT infrastructuren;
  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau, (bij voorkeur afgeronde HBO opleiding (Bedrijfskundige) Informatica of Business IT & Management);
  • Kennis van Agile werken en ITIL is een must;
  • Je bent een senior op je vakgebied en hebt minimaal 5 jaar ervaring in Werkplek beheer.

Hij/zij is in het bezit van:

  • Een zakelijke en beveiligde laptop;
  • Een mobiel;
  • Zelfstandig vervoer en/of openbaar vervoer.

Deze dienen ingezet te worden t.b.v. deze opdracht.

Competenties:

  • Zelfstandig;
  • Communicatief (mondeling en schriftelijk);
  • Klantgericht;
  • Stressbestendig;
  • Teamspeler;
  • Analytisch;
  • Flexibel;
  • Probleemoplossend gedrag;
  • Overtuigingskracht;
  • Enthousiasme;
  • Toont initiatief, ambitie en gedrevenheid.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Minimaal een HBO denk- en werkniveau;
  • Je hebt aantoonbaar senioriteit door minimaal 5 jaar relevante ervaring als werkplek beheerder binnen complexe infra omgevingen, met o.a. hoge eisen rondom beschikbaarheid, integriteit en vertrouwelijkheid;
  • Je hebt kennis van en ervaring met Agile werken en ITIL;
  • Kennis en ervaring in het beheren van voorraad, uitgifte van apparatuur, voorbereiden en configureren en afhandelen van meldingen en aanvragen;
  • Je hebt aantoonbare ervaring in gebruik en beheren van assetmanagement tools.

Wensen:

  • Mate waarin je relevante kennis hebt van het werkplek beheer en ervaring heeft met de beschreven werkzaamheden (toetsbaar op basis van cv, motivatie en/of mogelijk sollicitatiegesprek);
  • Mate waarin je beschikt over de eerdergenoemde competenties (toetsbaar op basis van cv, motivatie en/of mogelijk sollicitatiegesprek);
  • Mate van ervaring met opzetten en onderhouden van dashboards.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2021-05-14 09:41:04

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! 👌



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden