Werkplek Specialist | Den Haag

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2020-0387
Startdatum:
15-07-2020
Verwachte einddatum:
30-09-2020 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
3 Jul 2020 8:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor SSC-ICT op zoek naar een Senior Werkplek Specialist op basis van 36 uur per week.

Opdrachtbeschrijving:
We zijn op zoek naar een Werkplek specialist 3e lijn die breed ingezet kan worden binnen het Team RWO OpsDev (Beheer) team. De betreffende kandidaat moet minimaal voldoen aan de gestelde harde eisen zoals aangegeven om direct ingezet te kunnen worden op projecten en in de lijn. Daarbij dient de kandidaat onder zeer hoge druk kunnen presteren. De kandidaat moet in staat zijn parate kennis en ervaring direct toe te passen in de praktijk. Het wordt dan ook verwacht dat de kandidaat zelfstandig direct aan de slag kan gaan. De senior werkplek specialist wordt o.a. ingezet t.b.v.: Beheer van de DWR werkplek Rijkswerkomgeving in een grote klantomgevingen ca. 35.000 werkplekken met expertise van Ivanti Workspace manager en Automation Manager(pre), Citrix(pre), SCCM, File&Print(Pre) en Microsoft applicaties (Pre). 

Achtergrond Opdracht:
WERKOMGEVING De drukke werkzaamheden van de huidige werkplek specialist 3e lijn, voor zowel projecten als beheer, maakt de inzet van een specialist noodzakelijk. In goed overleg tussen de Werkplek specialist 3e lijn en infrastructuur specialist worden afspraken gemaakt voor verdeling van taken en verantwoordelijkheden. DE AFDELING/ Team

Organisatorische context en cultuur:
Wij zijn SSC-ICT, het Shared Service Centrum ICT van en voor het rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. We zijn een van de grootste fullservice ICT-dienstverleners binnen het rijk en servicen de gehele rijksdienst met onder meer rijksbrede IT-services. Ons shared service centrum ondersteunt meer dan 50.000 werkplekken en mobiele devices in Nederland en op 160 ambassadeposten over de gehele wereld. Daarnaast beheren en ontwikkelen we ruim 1000 applicaties, verzorgen housing en hosting in het state of the art overheidsdatacenter (ODC), bieden IT-diensten met extra hoge beveiligingsniveaus en voeren jaarlijks zo’n 260 ICT-projecten uit, waaronder internationale evenementen als het EU-voorzitterschap. Zo zorgen we dat ambtenaren hun belangrijke werk in dienst van de samenleving altijd, overal en veilig kunnen doen.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Afgeronde HBO opleiding op ICT gebied;
  • Gecertificeerd Windows 2016: MCSE Server Infrastructure en gecertificeerd Ivanti workspace manager;
  • Meer dan 3 jaar ervaring in het beheren van grote vergelijkbare complexe werkplekomgevingen.

Wensen:

  • Kennis en ervaring met ITIL/PRINCE 2;
  • Kennis en ervaring met Microsoft Pakketten (Powershell, SCOM, Exchange);
  • Kennis en ervaring met Scrum Agile werken;
  • File & Print kennis en ervaring.

Competenties:

  • Doorzettingsvermogen;
  • Probleem Analyse;
  • Pro-Aktief;
  • Teamspeler;
  • Communiceert.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op dinsdag 14 juli 2020. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-07-01 14:58:11



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden