Windows/Office 365 Beheerder | Utrecht

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Utrecht
Aanvraagnummer:
A2020-0545
Startdatum:
23-11-2020
Verwachte einddatum:
23-11-2021 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
28 Oct 2020 9:00 AM
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Kamer van Koophandel op zoek naar een Windows/Office 365 Beheerder op basis van 40 uur per week. 

Als Windows/Office 365 beheerder zorg je voor een constante beschikbaarheid van (een deel) van het KVK Applicatielandschap en infrastructurele aspecten die daarmee samenhangen. Je zorgt er daarmee voor dat KVK medewerkers, zonder problemen hun werk kunnen doen. Daarnaast draag je bij aan een optimale beschikbaarheid van de volledige KVK IT Infrastructuur. Tevens adviseer je de business proactief en communiceert met diverse stakeholders over het maximaal inzetten van de functionaliteiten en beheersaspecten van de systemen. Bij incidenten zoek je naar de beste en snelste oplossing en zorg je voor de juiste communicatie naar de klant. Wijzigingen worden volgens de ITIL methodiek uitgevoerd.

Je analyseert incidenten en bepaalt of je deze zelf oplost, of bij de leverancier neerlegt. Je implementeert changes en draagt zorg voor gestructureerde uitvoering van dagelijkse beheersactiviteiten. Je borgt optimale kwaliteit, lost problemen op gedreven en oplossingsgerichte wijze op en werkt aan het voorkomen van toekomstige problemen. Je zoekt actief naar mogelijkheden om processen beter in te richten en meer uniformiteit te brengen in werkwijzen. Je ondersteunt de IT Organisatie op technisch vlak bij het beheer van systemen.We werken voornamelijk met Windows Server, SQL, Powershell, O365, Azure, ADFS, PTA, Solarwinds, Intune, Exchange. Met kennis van meerdere ervaringscomponenten ben je dus van harte welkom. Het van tijd tot tijd draaien van een stand-by dienst is onderdeel van de functie.

Profiel:

  • HBO-opleiding;
  • Tenminste 3 jaar ervaring met het beheer van SharePoint (OnPrem en Online omgevingen);
  • Tenminste 10 jaar ervaring in een ICT technische beheerfunctie;
  • Ervaring in omgevingen waarin hoge eisen worden gesteld aan beschikbaarheid, continuïteit, beveiliging en performance;
  • Ervaring met (Application) Performance Monitoring;
  • Kennis van meerdere van de genoemde producten is een must;
  • Ervaring met het werken in een ITIL gedreven beheer organisatie;
  • Communicatief vaardig.

Je voelt je thuis in een directe, snelle en technisch complexe omgeving. We verwachten een positieve, pragmatische en oplossingsgerichte instelling en een wil om samen met het team succesvol te kunnen zijn onder hoge druk.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo opleiding;
  • Je bent in het bezit van: Microsoft Certified Professional Microsoft® Certified Solutions Associate: Office 365 Microsoft® Certified Technology Specialist: Windows Server 2008 R2, Desktop Virtualization Microsoft® Certified IT Professional: Virtualization Administrator on Windows Server 2008 R2;
  • Aantoonbaar kennis van ITIL, Prince2, Agile en DevOps;
  • Minimaal 10 jaar aantoonbaar ervaring in de functie van Windows Beheerder;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met het beheren van SharePoint;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met het beheren van O365 omgevingen;
  • Ervaring met buiten reguliere kantoortijden mee te draaien in geplande beschikbaarheidsdiensten;
  • Ervaring met werken bij vergelijkbare overheidsorganisaties;
  • Competenties: – Kwaliteitsgerichtheid: Hanteert hoge kwaliteitsnormen bij de uitvoering van het werk, bewaakt en verbetert deze waar mogelijk. – Verantwoordelijkheid nemen: Heeft plichtbesef en voelt zich er verantwoordelijk voor dat het afgeleverde werk of een beslissing aan bepaalde eisen voldoet. Is aanspreekbaar op resultaten van afgesproken acties. – Analytisch vermogen: Onderzoekt, herkent en begrijpt de belangrijkste elementen van vraagstukken en hun onderlinge samenhang. – Communiceren: Verwoordt gedachten helder en vlot, brengt mondeling en schriftelijk een boodschap begrijpelijk over aan anderen en weet hierbij hun aandacht vast te houden. – Samenwerken: Handelt vanuit het groepsbelang en levert samen met anderen een bijdrage aan het gemeenschappelijke resultaat en aan de relaties en sfeer in de groep. De competenties worden tijdens het interview getoetst.

Wensen:

  • Afgeronde opleiding is op het gebied van Informatica (of vergelijkbaar);
  • Aantoonbare ervaring met werken in scrumteams;
  • Je hebt aantoonbaar ervaring met de volgende tools: VMWare, Hyper-V, Docker, Loadbalancer, JIRA / Confluence, Netwerk, IIS, LDAP, PKI/SSL, MS SQL, TopDesk, Monitoring tools Application Manager (APM), PowerShell Scripting, Exchange, ADFS, Windows Server, AZURE, SharePoint Migration Tool, en AvePoint.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op 02-11-2020 en 06-11-2020. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2020-10-20 12:07:02



Solliciteer nu


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB
Status : Gesloten

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden