Human Interest in Human Capital

Opdrachtgever IT detachering of werving & selectie

Organisatie bewegen door continue ontwikkelingen binnen bedrijfsprocessen. U moet de afweging maken tussen inzetten tijdelijke expertise of investeren in vaste arbeidskrachten. Afwegen tussen het voordeel van flexibiliteit maar hogere kosten of werving nieuw personeel. Het vinden en matchen van de juiste kandidaat is complex en kan tijdrovend zijn. Organisaties die het selectieproces niet goed beheersen  maken veel meer kosten dan nodig is.

Wat willen wij voor u betekenen?

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Wij willen de partner zijn die u helpt met invulling van openstaande vacatures op basis van Werving & Selectie of Detachering. Dat doen wij op basis van onze kernwaarden:toewijding, transparant, samenwerkend, persoonlijk en competitief. Met meer dan 20 jaar ervaring met personele bemiddeling geven wij iedere dag invulling aan onze missie.

op basis van onze kernwaarden maken wij het verschil in de detachering en werving en selectie van IT personeel.

Hoe leveren wij de juiste professional voor IT detachering?

Quest4, werkt nauw samen met professionals, opdrachtgevers en leveranciers. Zo anticiperen wij doeltreffend en adequaat op interne en externe ontwikkelingen binnen uw organisatie. Ons persoonlijk en zorgvuldig samengesteld netwerk van specialisten maakt dat wij snel toegang hebben tot de juiste gevraagde expertise. De wijze waarop wij kandidaten zoeken, de kanalen die tot onze beschikking staan,  de expertise en toewijding van onze recruiters zorgen ervoor dat wij kwaliteit leveren.

Doordat wij veel waarde hechten aan onze kernwaarden en ten alle tijden een hele persoonlijke benadering nastreven, winnen wij professionals voor ons en daarmee ook voor u.

Gevolg voor onze partners is het realistisch implementeren van strategische, tactische en operationele doelstellingen voor de korte en lange termijn.

Heeft u interesse of heeft u een vraag?

Vul dan het onderstaande formulier in en wij nemen spoedig contact met u op.